Vis mig det ur du jagter eller drømmer om.
Det ur jeg jagter er et Seiko Knight, enten orange eller hvid skive:
İmage

Det ur jeg drømmer om er et Seiko Marine Master:
İmage

(u)heldigvis er jeg studerende og jeg er derfor nødt til at være realistisk omkring min egen købekraft. Mon ikke min ur-jagt og drømmeur, bliver opjusteret en smule, den dag jeg sidder i et andet økonomisk råderum Icon_e_smile

ps. Billederne af Seiko Knight og Marine Master, er allernådigst tyvstjålet fra tidligere posts af Jeremy og Joepete.
Svar
watchfreak2003 Skrev:Min drømme klokke.
Ville dog foretrække den med rubin Lünette i stedet for.

Holy cra...... et smukt ur, men måske lidt for "pimp" til mig.
Min datter ville elske det, da hun er 100% prinssesse:-)

Mvh. Jon
Svar
watchfreak2003 Skrev:
jonnielse Skrev:Min datter ville elske det, da hun er 100% prinssesse:-)

Mvh. Jon
Jeg er desværre kun 80 % Prins ;-]

Prince light:-) Just kidding
Har du nogen andre ure som du jagter?

Mvh. Jon
Svar
watchfreak2003 Skrev:
jonnielse Skrev:Har du nogen andre ure som du jagter?
Mvh. Jon
Nope - det er dét eller intet!

Hvad har du af ure nu?

Mvh
Svar
Hej Jon!
Hvad er det ved Heuers historie du finder kedelig?
MVH Jan
Svar
watchfreak2003 Skrev:
jonnielse Skrev:Har du nogen andre ure som du jagter?
Mvh. Jon
Nope - det er dét eller intet!

Det er også et cool understated ur du har set dig lun på. Gad vide hvad sådan en fætter koster i disse tider.... Icon_e_wink
vh Hans Henrik
Svar
watchfreak2003 Skrev:
Len Skrev:Det er også et cool understated ur du har set dig lun på. Gad vide hvad sådan en fætter koster i disse tider.... Icon_e_wink
Yep. Tror det vil stå godt sammen med min Opel Astra 1,6 årgang 2001 Icon_e_biggrin

Gætter på 500-600K i upoleret stand med B/P ;-]
Så dyre er de skam ikke Icon_rolleyes [url]"http://www.chrono24.dk/search/index.htm?dosearch=true&watchTypeId=U&searchexplain=false&manufacturerIds=221&query=116598&caseMaterials=&countryIds=DE%7CAT%7CCH%7CIT%7CFR%7CSE%7CNL%7CES%7CUK%7CLU%7CBE%7CDK%7CPT%7CFI%7CCY%7CIE%7CCZ%7CSK%7CPL%7CEE%7CLV%7CLT%7CHU%7CRO%7CBG%7CGR%7CSI%7CMT&SEARCH_REGION_ID=&braceletMaterial=&maxAgeInDays=&priceFrom=&priceTo=&sortorder=1&STARTSEARCH=S" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.dk/search/index.htm ... RTSEARCH=S[/url]øg&SEARCHSTATS_BRAND_ID=&SEARCHSTATS_MATERIAL_ID=
Simon Hedegaard
Svar
Hej Jesper

Hvad med at udskifte Astraen med en ældre brugt Rolls Royce og Daytonaen, og jeg tror ikke at du kommer over 600 k altså hvis RReren er gammel nok. Icon_idea

MVH Peter
İmage
Svar
Hej Jesper

Nu er du jo intet mindre end fantastisk til billeder, så mon ikke du kan lave et billede af en Rolls Royce, måske endda pyntet med en leopard Daytona, da jeg ved at du er ret god til Photoshop. Icon_question

MVH Peter Icon_e_biggrin
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)