Nyt farverigt ur med Valjoux 72
İmage
İmage
İmage

Mvh. Jon
Svar
Bimlende flot USA JLC
Hvilke fine farver
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Bimlende flot USA JLC
Hvilke fine farver
vh

Og læg lige mærke til at jeg har lært at bruge Photobucket:-)

Mvh. Jon
Svar
Nå, som jeg kan se har Du da fået Dig en rem, som jeg også har (monteret på en Tissot PR516 dykker dog, det er ikke helt den samme klasse).
Det er et spændende ur, denne farvekombination havde jeg ikke set før (og heller ikke regnet med på en LeCoultre).
Skift ur, når du står op!
Svar
Synes remmen passer fint....

jeg er nu ganske spændt på valg af sko og bælte. Jeg er sikker på at du finder noget passende!

Tillykke med en spændende Vintage klokke.

vh Baun
Svar
Har lavet en fejl da urene fra USA blev markedsført under LeCoultre navnet og ikke Jaeger LeCoultre indtil 1985!

Mvh. Jon
Svar
Ja der er da klart forskel på LeCoultre og så JLC, ofte lidt ringere kasser og der kan også være motorforskelle, men her med en Valjoux 72 er værket jo præcis som i en JLC - bare fra USA - og FLOT
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Ja der er da klart forskel på LeCoultre og så JLC, ofte lidt ringere kasser og der kan også være motorforskelle, men her med en Valjoux 72 er værket jo præcis som i en JLC - bare fra USA - og FLOT
vh

Mange tak:-)

Jeg har dog ikke fundet passende sko og bælte endnu Icon_e_confused
Ingen Aquastar deepstar endnu? Eller jeg kender svaret da jeg også jagtet selv samme (Ikke til mig selv:-))

Mvh. Jon
Svar
jonnielse Skrev:Ingen Aquastar deepstar endnu? Eller jeg kender svaret da jeg også jagtet selv samme (Ikke til mig selv:-))

Mvh. Jon
Næg de der Aquastars deepstars - i ordentlig stand - er ikke lige til at falde over - Benthos (fra familien) er lidt nemmere - men selv deres standard ure ligger mange steder for højt
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Jon

Den LeCoultre er da bare for fed. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)