Torben er super cool
Torben har taget sig tid til at lave en læderrem til min U1. Super flot resultat, synes jeg Icon_cool Lækkert lyst læder, med en super flot struktur. Syninger tæt på toppen, så uret let kan monteres på både clasp og urkasse. Torben tænker på det hele Icon_e_wink Stor respekt herfra, og også MANGE TAK Icon_exclaim Torben, du er bare super cool Icon_cool Icon_e_biggrin

İmage
İmage

Montøren/Bæreren af remmen er knap så cool: Claspen blev monteret omvendt og billederne blev taget inden tid og dato blev indstillet på uret ... Icon_rolleyes Icon_redface Icon_redface Icon_redface
De venligste hilsner, John
Svar
Det ser ikke helt dumt ud, som man siger her i Jylland Icon_e_wink

Kunne være man skulle gå ned i den lokale genbrug og finde noget flot gammelt læder og prøve lykken, det kan være jeg kan få min kæreste til vise mig nogle sy-skills;)

Sådan en natostile rem burde ikke være SÅ svær igen at lave, selv for en nybegynder.

Noget ala det her

İmage

Nogen der ved hvor man kan købe "hardwaren" til sådan en rem?
Eller bliver man nød til at ofre en af sine egne remme?

Vh
Svar
Joepete Skrev:Torben, du er bare super cool Icon_cool Icon_e_biggrin

İmage

Super nice billede! godt taget, lækker custom rem Icon_e_smile
Svar
Lækker rem - fin farve og tykkelse - flot flot
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Fed rem Icon_razz . Kan godt lide, at du har fået den tilpasset foldespændet. Passer den 100%?? Jeg var ved at få lavet en lignende rem hos Toshi. Han ville have lavet flere stykker for at være sikker på at den passede Icon_e_wink . Det blev dog desværre aldrig til noget Icon_e_sad .
Svar
Jeg ender også med at få flere stykker til remmen, for at få den til at passe helt. Det er nærmest umuligt at måle op til sådan en rem - i hvert fald har det været det for mig Icon_razz Icon_redface Icon_redface Icon_redface
De venligste hilsner, John
Svar
Ja det sidste stykke ligger i posten Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Det er svært og kræver at remmen sendes frem og tilbage flere gange for at få det til at passe. Det gør også, at det tager noget længere tid at få på plads.

Dog vil jeg mene at hvis man måler på den tilpassede gummirem, burde man kunne komme tæt på målet i første forsøg.

Vores opgave er nu at finde den rigtige farve til syningen Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Og tak for de pæne ord Icon_e_wink Icon_e_wink
Svar
Ingen tvivl om at Torben er "super cool" Icon_e_biggrin
Og fine billeder som altid, John Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)