Vis mig det ur du jagter eller drømmer om.
KlausM Skrev:
jonnielse Skrev:Hej

Jeg både drømmer om og jagter et Enicar Sherpa Graph med Valjoux 72 kaliber.

Mvh. Jon

På TZ-UK er der Enicar Valjoux 72 til under 10k. Dog ikke helt samme model som på dit billede.

Mvh
Klaus

Takker, men den skal helst se ud som på billedet jeg har postet:-)

Mvh. Jon
Svar
ret vild i varmen efter et Aquastar Deepstar - som dette helst med valoux 23 men ok med 92 - god stand - meld ind hvis i ser et

İmage
billedet nappet fra nettet - men UHA jeg ville gerne ha et til min aquastar del, og jeg har ledt længe - men entet er stand elendig, eller pris for høj. Jeg vil mene den max må koste 8-10 k - men hvad ved jeg
HJÆLP med pb hvis I ser en - uanset sort eller grå skive - bare fornuftig stand
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Det er nogle fantastisk ure, i har på ønskelisten!

Mvh. Jon
Svar
hannover_dk Skrev:ret vild i varmen efter et Aquastar Deepstar - som dette helst med valoux 23 men ok med 92 - god stand - meld ind hvis i ser et

İmage
billedet nappet fra nettet - men UHA jeg ville gerne ha et til min aquastar del, og jeg har ledt længe - men entet er stand elendig, eller pris for høj. Jeg vil mene den max må koste 8-10 k - men hvad ved jeg
vh

Du mener, hvis vi ikke selv køber den for at vise den hver dag foran dig her... Icon_mrgreen
Nej, det næste på min liste er egentlig også Valjoux 72. Enicar, ja... men efterhånden betaler man jo rigtig extra, og de sidste jeg har set var enten utrolig dyrt eller så utrolig dårlige ud. Det bliver heller ikke mere i 2011 alligevel og så - hvem ved.
Skift ur, når du står op!
Svar
olof Skrev:
hannover_dk Skrev:ret vild i varmen efter et Aquastar Deepstar - som dette helst med valoux 23 men ok med 92 - god stand - meld ind hvis i ser et

İmage
vh

Du mener, hvis vi ikke selv køber den for at vise den hver dag foran dig her... Icon_mrgreen
Nej, det næste på min liste er egentlig også Valjoux 72. Enicar, ja... men efterhånden betaler man jo rigtig extra, og de sidste jeg har set var enten utrolig dyrt eller så utrolig dårlige ud. Det bliver heller ikke mere i 2011 alligevel og så - hvem ved.

Hej Olof

"Du mener, hvis vi ikke selv køber den for at vise den hver dag foran dig her... Icon_mrgreen"
Gæt hvad jeg har købt:-)
Købt i USA, så ventetiden er allerede ulidelig:-(
Er der nogen som har en en Enicar stållænke?

Mvh. Jon
Svar
İmage
Omega konkurrencekronometer, kaliber 30T2 SC RG - Ref CK 2367.
Gerne med et serienummer på 10,8 mill. - så ur og jeg er lige gamle. Icon_cool
(Eventuelt OT 2367 i 18K guld - hvilket vil smadre budgettet totalt) Icon_rolleyes

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:İmage
Omega konkurrencekronometer, kaliber 30T2 SC RG - Ref CK 2367.
Gerne med et serienummer på 10,8 mill. - så ur og jeg er lige gamle. Icon_cool
(Eventuelt OT 2367 i 18K guld - hvilket vil smadre budgettet totalt) Icon_rolleyes

Måske ikke det bedste eksemplar, men here you go:
[url]"http://www.ebay.de/itm/OMEGA-CHRONOMETRE-30T2-SC-RG-TWO-TONE-REF-2367-2-BLACK-DIAL-/130576086941?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e66f0f79d" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.ebay.de/itm/OMEGA-CHRONOMETR ... 1e66f0f79d[/url]

Mvh. Jon
Svar
jonnielse Skrev:Måske ikke det bedste eksemplar, men here you go: OMEGA CHRONOMETRE 30T2 SC RG TWO TONE REF. 2367 - 2 BLACK DIAL
Mvh. Jon
... link modtaget med tak, og taget under (kritisk) overvejelse. Icon_cool

Svar
Uden tvivl dette AP ROC Icon_e_biggrin Størrelsen er perfekt, og så er det så mega lækkert at have på armen... har gået og kigget på det de sidste to år.

İmage
Simon Hedegaard
Svar
jonnielse Skrev:
Citat:Du mener, hvis vi ikke selv køber den for at vise den hver dag foran dig her... Icon_mrgreen

Hej Olof

"Du mener, hvis vi ikke selv køber den for at vise den hver dag foran dig her... Icon_mrgreen"
Gæt hvad jeg har købt:-)
Købt i USA, så ventetiden er allerede ulidelig:-(
Er der nogen som har en en Enicar stållænke?

Mvh. Jon

Du tror sgu ikke at Du nogensinde får noget fra mig efter det her... Icon_mrgreen
Nej, sådan et menneske er jeg ikke. Har et Enicar lænke liggende (bead-of-rice), vi kan jo bytte. Icon_e_biggrin
(Altså, hvis Du er interesseret kan jeg lave et par billeder og finde ud af, hvor bred den er).
Skift ur, når du står op!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)