Svar: 333
Tråde: 74
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Nu er jeg ikke mere end 20% inde i Seiko og deres modeller, men Joepetes hint om at læse nogle af de anbefalinger der er, om køb af en 6309-7040, hjalp mig lidt på vej.
Det blev så til denne, som IMO ser dejlig brugt ud.
Jeg var lidt bekymret for størrelsen på 45mm, da jeg tidligere har prøvet med forskellige Panerai modeller, som på mig sidder "oven" på armen og ikke "på" armen... men det sidder fantastisk.
/Allan
Mvh
Guru13
kan aldrig være sikker."
•
Svar: 387
Tråde: 33
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Det er en fed klassisk model

. Har selv haft kigget lidt efter en 6309-7040, men jeg synes det er svært at finde et pænt originalt eksemplar

.
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Til lykke med en Seiko super klaisikker, Allan
Jeg kan kun give dig ret i, at cushion casen er super behagelig at bære på armen
Dit næste projekt bliver at finde en rem i korrekt størrelse
De venligste hilsner, John
•
Svar: 333
Tråde: 74
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Takker ,takker..
@ Jeremy; Jep, det er svært at finde en helt original og hvor det ene eller andet ikke er skiftet ud med noget nyere. Jeg valgte at nappe denne her, som ifølge sælger er helt original...men det er jeg slet ikke vidende nok til at vurdere. Prisen synes jeg var yderst fair, så jeg sprang på og så kan jeg se om det er noget for mig, inden jeg begynder jagten på den ultimative 6309-7040... en NOS ( ikke Joepete

).. eller noget tæt på.
@ Joepete... jow, jeg skal have en anden rem på. Den kom på en olivengrøn Zulu, men jeg synes at denne Di Modell er super behagelig, selvom den kun er 20mm bred. Tænkte lidt på en Yobokies super Oyster... men det bliver nok for tungt for min smag.
Men utrolig fedt ur at bære og et look der ser bedre ud IRL end på nogen som helst billeder.
Mvh
Guru13
kan aldrig være sikker."
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Den er DÆLME fed!
Helt sikkert også en jeg godt kunne finde på at lede efter!
Vh
•