Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
En lille smut-tur til Vamdrup bragte mig denne dejlige Carrera. Tak for handlen, Jeppe Icon_e_wink

İmage

Den yderste del af chrono viserne er forsynet med rødt, og skiven chancerer flot i grå og brune nuancer. Lidt svært at fange, men det lykkedes da en enkelt gang:

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Tillykke med klokken, det er et rigtigt dejligt ur. TAG Heuer Carrera var mit første "rigtige" ur, det var magen til dit, blot med helt sort skive. Smuk udgave af en klassikker!

God weekend Icon_e_smile

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Lige ankommet med posten til Omega samlingen...

Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Det går jo fint derudaf - fortæl lidt mere og gerne lidt billeder af maskine o.l. hvis du kan. Jeg tror dog den må ha fået en ny glasring/lynette som min - det ser lidt underligt ud med guld der
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Det går jo fint derudaf - fortæl lidt mere og gerne lidt billeder af maskine o.l. hvis du kan. Jeg tror dog den må ha fået en ny glasring/lynette som min - det ser lidt underligt ud med guld der
vh

Der er billeder m.v. i Omega boardindekset.
Der spørger jeg også om lynetten. Umiddelbart ser alt ud til at passe fint også med ref. urværk osv. Men der ser lidt spøjst ud, men klæder alligevel uret.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Jeg har i går fået et Omega Automatic med cal. 351 ref. 2446 fra 1949 Icon_mrgreen
Og jeg kan også bidrage til diskussion om guld lynetten, da mit ur også har sådan et og så er hornene i stål. ligesom hos TDN.
Jeg ved godt, at skiven har set bedre dage, men jeg er ikke så perfektionistisk på dette område Icon_cool
Svar
Hej TDN

Jeg vil umiddelbart gætte på at den er original, ihvertfald indtil jeg ser den i virkeligheden.

MVH Peter
İmage
Svar
Ja, det er jo ikke mine... men de er da nye her Icon_mrgreen

İmage
Svar
Hej Joepete!
Den er fin din nye Carrera, især skiven er utrolig flot!
Jeg fik idag endnu en NOS Reymond, m. valjoux 7733. Icon_e_biggrin

[attachment=1]<!-- ia1 -->IMG_4313.JPG<!-- ia1 -->[/attachment]
[attachment=0]<!-- ia0 -->IMG_4314.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]
Mvh
Jørn
Svar
Skægt stadigt at kunne finde sådan en NOS. Kan vi se lidt mere af remmen? Er det noget tropic type, eller hvad? Passer vist tidsmæssigt rigtigt fint til uret - men er vel også den oprindelige?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)