Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Hvor fint vi nåede så langt. Jeg tør ikke sige original skive, men heller ikke modsat
Sikke et superlink, jeg skal til at åbne et par omegaer - inkl min lommeur med skruede chatoner. Super tråd tak
vh
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Ja det var/er en fin tråd, men vi vist aldrig svaret Geodoc på hans lille afstikker tile en Constellation med cal 352.
Vi kan formentlig konstatere at den ehar det rette værk - og at skiven er original.
Værkets stand får mig ikke til at være begejstret. Jeg tror ikke det kan komme til at se perfekt ud, men funktionsmæssigt har jeg ikke betænkeligheder selvom reservedele til hammerautomater kan være lidt svære at finde.
Jeg turde ikke købe den i forventning om at Peter kan fixe skiven. Måske kan han, men den ligner ikke noget som kan redes.
vh Baun
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Og når vi nu er tæt på reguleringsmekanismer har jeg lige et tillægsspørgsmål:
Den fine regulerings mekanisme Omega har i cal 601 har den familieskab med den der blev anvendt i 352/343?
vh Baun
•
Svar: 955
Tråde: 58
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Baun Skrev:Og når vi nu er tæt på reguleringsmekanismer har jeg lige et tillægsspørgsmål:
Den fine regulerings mekanisme Omega har i cal 601 har den familieskab med den der blev anvendt i 352/343?
vh Baun
Jeg vil ikke sige i familie, men grundprincippet i måden det virker, er det samme.
•