Omega Planet Ocean Orange
hannover_dk Skrev:Du gør noget ud af det, og det er absolut meget læseværdigt hele vejen igennem - og professionelt opsat.

En lille blopper -du skriver:
Citat:Den 21. juli 1969, blev astronaut Neil Armstrong den første mand til at træde på månen. Da han lavede det berømte skridt citere "et lille skridt for mennesket, et kæmpe spring for menneskeheden", var han iført sin Omega Speedmaster Professional Chronograph
Armstrong var første mand på månen, men inden han skulle ud, konstaterede astronauterne, at deres "mission timer" i månemodulet var ude af funktion. Da en kronograf var absolut nødvendig for en sikker retur, efterlod Armstrong sin Speedmaster inde i månemodulet, og det første armbåndsur på månen sad derfor på armen af Buzz Aldrin som kom ud lidt senere. Icon_e_smile
vh

Du har så evig ret, jeg har rettet det.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Igen igen..... super anmeldelse, gode billeder. Dejligt med historien. Det er fedt at du deler din viden (googlet eller ej) med os andre.

Keep up the good work!

Har selv et PO i sort og kan følge dig hele vejen. Ulempen ved at bruge tid på et forum er at man kan blive opmærksom på detaljer man ikke var klar over før som f.eks lunetten (som dog er nævnt før). Omvendt bliver positive ting også fremhævet.

Mit positive indtryk af dette ur er intakt Icon_e_smile
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Takker igen, ja google er jo ens ven, hvor skulle man ellers få sin viden fra.

Godt jeg ikke har ødelagt din glæde ved dit PO, det er jo ikke meningen med det.
İmage
Svar
Super flot gennemgang igen igen respekt
ingen tvivl om det er et ur der har høj value den kommer vel næppe bedre i 15k klassen brugt Icon_cool
Svar
hej der findes da halve led til lænken jeg bruger midt efter jeg har tabt mig 65 kg ,måtte jeg have en del led af, men det passet ikke og jeg fandt et halvt led i kassen så nu passer det .hilsen peter g
Omega semaster sort.22545000.
Omega semaster plaet ocean.45,5
Certina pilot ds.
Seiko monster sort.
Seiko monster orange.
Seiko sportura.

skal du have alarm så ring. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.grane-service.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.grane-service.dk</a><!-- m -->" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar
Et fint og informativt indlæg vedr. et smukt ur fra Omega.
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
Jeg har læst flere der kritiserede kvaliteten af lunetten på PO. Er der nogen der rent faktisk har haft problemer med indlægget?
(Her tænker jeg på om der konkret har oplevet at det gik i stykker, faldt af, blev slidt el.?)
Venlig hilsen
Jesper
Svar
Jeg mener nu ikke kvaliteten fejler noget, men bare at Omega godt kunne havde lavet det lidt mere lækkert på et ur i den pris klasse.
Indlæget skal nok blive siddende så længe uret lever.
İmage
Svar
Jeg har aldrig set eller hørt om at kransen skulle være svag på nogle måde (har snart haft et par stykker i hånden)
det går mere på at den ikke er lækker nok lavet og udført.

Jeg er helt enig i den kritik men ser man bort fra en IWC ATer så er der nok ikke nogle diver på lænke der levere den samme value under 15k som POeren,
det til trods bliver jeg aldrig rigtigt fan af modellen.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)