Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Lars Skrev:Restaureringen af hele uret med scharnier, emaljeskive rep og værket serviceret vil nemt løbe op i 4 - 5 gange urets værdi, så man skal virkelig holde af uret for at ofre så mange penge på det, skal det gå i arv og man kan få de unge til at forstår hvilken historie der gemmer sig i uret både rent fagligt, det er jo et legendarisk Omegaværk,
jamen jeg er enig - omvendt - og det sjeg svarede på - HVIS DET VAR PERFEKT med max helt alm aldersfejl - så tror jeg man -. uden fejl i kassen får 2000 kr eller mere. som det står- dækker det ikke en rep
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
hannover_dk Skrev:Lars Skrev:Restaureringen af hele uret med scharnier, emaljeskive rep og værket serviceret vil nemt løbe op i 4 - 5 gange urets værdi, så man skal virkelig holde af uret for at ofre så mange penge på det, skal det gå i arv og man kan få de unge til at forstår hvilken historie der gemmer sig i uret både rent fagligt, det er jo et legendarisk Omegaværk,
jamen jeg er enig - omvendt - og det sjeg svarede på - HVIS DET VAR PERFEKT med max helt alm aldersfejl - så tror jeg man -. uden fejl i kassen får 2000 kr eller mere. som det står- dækker det ikke en rep
Jammen hvor kan vi da blive eninge
Et eller andet sted er det jo bare lidt synd, men man skal vel bevare et vist forhold til hvad man bruger sine penge på. Værket er jo det værk der gjorde Omega berømt eller berygtet, afhængig af hvilket øjne man kigger med, men det var netop det værk og andre af samme familie der gjorde udslaget for Omega dengang. Har mødt mange kunder hvis far havde et sådant ur og det var ikke til at ødelægge gik historien gerne på.

De er senere blevet klogere og deres fædre ligger og roterer i graven, kan de unge da ikke passe bare lidt på tingene. Det er og bliver aldrig stødsikkert
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•