Forbandelsen er brudt !
Også herfra et forsinket tillykke med erhvervelsen.

Min egen forbandelse omkring uret (i mit tilfælde America's Cup udgaven) består i, at jeg i en rus over at have købt mit JLC Master Calendar ikke fik brugt Omegaen så meget.

Dette resulterede i min største fejltagelse, nemlig at sælge mit første "rigtige" ur.

İmage

Uret springer jo nærmest i øjene på en, selvom det kun lige titter frem under skjorten. Og hvem vil sige det ikke kan bruges til dress...? Sortkrans og skive står perfekt til en sort jakke og butterfly. Icon_mrgreen

Som producer på Rosenborg Tattoo var et ure med chronograf iøvrigt et must Icon_cool
Svar
Sidder og bliver helt nostalgisk...

Så her kommer lige et billede at uret i sit rette element

İmage

Dog ikke så dybt...

P.S. Note omkring nostalgi fra wikipedia er spot on:

Nostalgi er en sammensætning af det græske nostos (hjemrejse) og algos (smerte). Det bruges om at længes efter noget tabt, forsvundet eller bare gamle dage. De græske ord henviser til "smerten en syg person føler, fordi han ønsker at vende tilbage til sit land, og frygten for aldrig at se det igen." Det blev beskrevet som en sygdomstilstand, en form for melankoli, i nyere tid, og kom for at være et vigtigt emne i romantikken.
Svar
hannover_dk Skrev:
Speedy Skrev:Utroligt fedt ur John, jeg kan godt lide den på læderremmen også!

Sig til hvis du vil bytte den til noget ordentlig vintagedykker Icon_smil
Jamen hvad har du dog for ordentlig vintagedykker - kan vi få et nydeligt lille billede Icon_question Icon_e_smile
vh

Ca. 1968 er vel en slags vintage Icon_e_wink

İmage
İmage
Svar
Speedy Skrev:
hannover_dk Skrev:
Speedy Skrev:Utroligt fedt ur John, jeg kan godt lide den på læderremmen også!

Sig til hvis du vil bytte den til noget ordentlig vintagedykker Icon_smil
Jamen hvad har du dog for ordentlig vintagedykker - kan vi få et nydeligt lille billede Icon_question Icon_e_smile
vh

Ca. 1968 er vel en slags vintage Icon_e_wink
klart klart
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)