Ny bruger hilser på
Hej Michael.
Velkommen til.
Fantastiske billeder du viser på din hjemmeside. Jeg har selv denne dobbelte interesse men kan se jeg har noget at arbejde med endnu Icon_e_wink
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Velkommen til urforum.

Dejligt med nye brugere uanset om I kommer med spørgsmål, viden eller begge dele.

Jeg kan sagtens forstå interessen for store ure. Det er jo klart her man får mest for pengene. altså kiloprisen! Icon_mrgreen

Ellers er jeg selv mest til Vintage Omegaer i dres udgaven - især Constellation.

Sidste uge købte jeg denne klods på ca 160 g:

İmage
İmage

Den har jeg jo så gået med en 3-4 dage og.......

Egentlig ikke rigtig ubehagelig at gå med - og skøn kasse og lænke at se på.

men hvor var det dog dejligt at komme tilbage til et komfortabelt ur med læderrem - på vel 30 - 40 g.

İmage

vh Baun
Svar
Stefan Garvig Skrev:
Miwes Skrev:Hej med jer urtosser Icon_e_wink

Så måtte jeg simpelthen melde mig ind for at takke jer for de mange inspirerende indlæg og ikke mindst gode råd der er at finde i dette forum.

Jeg er som mange af jer vilde med ure og specielt de store ure (super over size) har min store interesse, så har selvfølgelig indkøbt mig et af Zeno's de helt store og selv om jeg var lidt usikker på om det var et rigtig valg, så er det på plads, da det er blevet mit favorit ur.

Jeg har ikke mange ure...endnu, men det er der jo heldigvis råd for Icon_e_wink

Vh. Michael Westermann

Velkommen til vintageure.

Hvor meget vejer dit store Zeno-ur?

Pas på med ure! Det kan blive en dyr fornøjelse - for man nøjes jo ikke med kun ét ur.
Dyrt at være ur-entusiast, men dejligt!

Venligst

Stefan Garvig

Hej Stefan og tak.

Uret vejer omkring de 175 gram, så det er ikke urimelig tungt og den store flade hviler godt på armen, så det sidder ikke og tumler rundt.
Mit ur er så at sige "venstrehængt" så når man bøjer håndledet er der ikke en stor krone der irriterer, det er helt klart at anbefale.

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Baun Skrev:Velkommen til urforum.

Dejligt med nye brugere uanset om I kommer med spørgsmål, viden eller begge dele.

Jeg kan sagtens forstå interessen for store ure. Det er jo klart her man får mest for pengene. altså kiloprisen! Icon_mrgreen

Ellers er jeg selv mest til Vintage Omegaer i dres udgaven - især Constellation.

İmage
İmage

men hvor var det dog dejligt at komme tilbage til et komfortabelt ur med læderrem - på vel 30 - 40 g.

İmage

vh Baun

Hej Baun

Herligt med de "gamle" ure, som helt klart også har min interesse og derfor er dette forum, så givende på alle måder, med de mange blandinger af gamle og nye ure.

Jeg har naturligvis også flere ure der ligger i letvægtsklassen bl.a et af de første små herreure fra Maurice Lacroix, indkøbt for mange år siden, men det er altså et af deres første Quartz ure, så det får et nyt batteri af og til, men jeg føler det er for småt, så det er blot i samlingen.

Så har jeg et af Tissot T-touch fra da de kom med deres første udgave.

En fantastisk flot lænke du har på det ur, hvordan justeres den slags lænker, og de har et specielt navn så vidt jeg husker noget med M ?

Vh. Michael

Svar
Miwes Skrev:
Baun Skrev:Velkommen til urforum.

İmage
İmage

İmage

vh Baun

Hej Baun

Herligt med de "gamle" ure, som helt klart også har min interesse og derfor er dette forum, så givende på alle måder, med de mange blandinger af gamle og nye ure.

Jeg har naturligvis også flere ure der ligger i letvægtsklassen bl.a et af de første små herreure fra Maurice Lacroix, indkøbt for mange år siden, men det er altså et af deres første Quartz ure, så det får et nyt batteri af og til, men jeg føler det er for småt, så det er blot i samlingen.

Så har jeg et af Tissot T-touch fra da de kom med deres første udgave.

En fantastisk flot lænke du har på det ur, hvordan justeres den slags lænker, og de har et specielt navn så vidt jeg husker noget med M ?

Vh. Michael

De hedder mesh-lænker Icon_e_smile

Hilsen
NW
Svar
KlausM Skrev:Hej Michael.
Velkommen til.
Fantastiske billeder du viser på din hjemmeside. Jeg har selv denne dobbelte interesse men kan se jeg har noget at arbejde med endnu Icon_e_wink
Mvh
Klaus

Tak Klaus for dine pæne ord.

Det er helt klart en anden hobby som også koster kassen Icon_e_wink

Vh. Michael

ps. lige et link til billeder taget med 180mm Makro
http://www.miwes.megapixel.dk/billeder/a.../i24700/l1
klik på billedet for at se det i stor udgave

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)