Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
Mr. Korsbek! Skrev:Henrik A Skrev:ja Prodiveren er virkelig fed:-) Men jeg syntes at den ser voldsom stor ud!!, ved godt at den "kun" er 2mm større end den 49mm jeg har kig på, men den ser ekstrem meget større ud.. Det skal siges at jeg ikke har prøvet den endnu, måske jeg skulle udforske den lidt mere!
Det fede ved Prodiveren er den super fede drejekrans med lås. Kan bare ikke gøres bedre.
Men super valg. Har selv haft en regulator, men kunne aldrig rigtigt se hvad klokken var - håber du får mere held med den.......
Behøves man at kunne se hvad klokken er, bare uret er fedt:-))
•
Mr. Korsbek!
Unregistered
Henrik A Skrev:Mr. Korsbek! Skrev:Henrik A Skrev:ja Prodiveren er virkelig fed:-) Men jeg syntes at den ser voldsom stor ud!!, ved godt at den "kun" er 2mm større end den 49mm jeg har kig på, men den ser ekstrem meget større ud.. Det skal siges at jeg ikke har prøvet den endnu, måske jeg skulle udforske den lidt mere!
Det fede ved Prodiveren er den super fede drejekrans med lås. Kan bare ikke gøres bedre.
Men super valg. Har selv haft en regulator, men kunne aldrig rigtigt se hvad klokken var - håber du får mere held med den.......
Behøves man at kunne se hvad klokken er, bare uret er fedt:-))
Nej, bare du har det godt med det, så er alle glade
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej Henrik A
Jeg har jo begge ure på lager, og du er selvfølgelig velkommen til at komme ned og prøve dem begge to, og vi kan jo nok finde ud af noget, så du igen får et fedt ur på armen.
MVH Peter
•
Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
peter Skrev:Hej Henrik A
Jeg har jo begge ure på lager, og du er selvfølgelig velkommen til at komme ned og prøve dem begge to, og vi kan jo nok finde ud af noget, så du igen får et fedt ur på armen.
MVH Peter
Tak skal du have Peter!! JA det er jo ikke så længe siden jeg købte et Omega 300m hos dig, men nu trænger jeg til en Stor dykker på armen:-)
Jeg har det også bedst med at handle lokalt og det er jo altid en fornøjelse at besøge/handle hos dig!! Men denne gang har jeg valgt at prøve at bestilde uret hjem fra England, jeg er blevet lokket af den gode kurs på pund, så må jeg jo se om det er den rigtige beslutning..
Mvh Henrik
•