vintageure
Tror det snart er på tide at rydde lidt op i nogle af alle dem som sælger ure på vintageure. nu har jeg spurgt på en del ure, og de er alle solgt, men står stadigvæk på siden.. så til alle jer som har solgt.. kan i ikke tage dem af..
og hvis i ikke kan, som må Jan rydder lidt op
Svar
TC Skrev:Tror det snart er på tide at rydde lidt op i nogle af alle dem som sælger ure på vintageure. nu har jeg spurgt på en del ure, og de er alle solgt, men står stadigvæk på siden.. så til alle jer som har solgt.. kan i ikke tage dem af..
og hvis i ikke kan, som må Jan rydder lidt op

Hej TC

Hvis du eller andre får beskeden, at uret er solgt, så send mig en mail på <!-- e --><a href="mailto:vintageure@vintageure.dk">vintageure@vintageure.dk</a><!-- e -->, så fjerner jeg straks annoncen.

Hilsen
Jan
Svar
Hvad med de sælgere som aldrig svarer på ens henvendelse?
De må da ryddes ud også!

//
Icon_+1
Svar
Loncar Skrev:Hvad med de sælgere som aldrig svarer på ens henvendelse?
De må da ryddes ud også!

//
Ja, det burde de..... Icon_rolleyes Ville gerne købe et Breitling Steelfish, men hørte aldrig noget fra sælger. Men måske det er solgt....
Svar
Nu kan jeg ikke huske hvem det var der foreslog det, men jeg er helt enig i at der burde være en funktion, der (f.eks. via mail én gang pr. måned) automatisk beder sælger bekræfte at uret fortsat er til salg.
Reagerer sælger ikke inden for 14 dage, fjernes uret.

Jeg kan se at der pt. er 615 annoncer på siden - et realistisk bud er nok at dette tal kunne halveres ved en oprydning.
Svar
Det var vidst mig der foreslog det Icon_e_smile

Hilsen
NW
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)