Man må ikke gå ned på udstyret
Baun Skrev:Hvis nu man tager 15 knive med på ur rally for at lave en udstilling er det så anerkendelsesværdigt formål?

vh Baun

Det syntes jeg godt vi kan aftale, ved ikke om politiet er enige dog Icon_question

Men der burde være en lov der forbyder dig at tage 15 par sko og hatte med Icon_cool Icon_e_wink
Svar
Speedy Skrev:Men der burde være en lov der forbyder dig at tage 15 par sko og hatte med Icon_cool Icon_e_wink
Icon_mrgreen Icon_mrgreen Icon_mrgreen
Svar
Citat:Jeg kan faktisk ikke engang finde ud af om jeg fx. må tage min nye kniv med på er ur træf og vise intereserede. Er det er anerkendelsesværdigt formål?
Hvis nu man tager 15 knive med på ur rally for at lave en udstilling er det så anerkendelsesværdigt formål?

Det må man gerne - når i besiddelse af blankvåbentilladelse (den er ligeledes den eneste gratis våbentilladelse i landet - og så kommer man ikke i knibe med fortolkningen af den "anerkendelsesværdige").
God idé at udstille dem - glæder mig at se.
Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Baun Skrev:
Sub'erman Skrev:sjov serie!!!

Jeg samler også på foldeknive og dolke/dykkerknive...

Måske skulle din næste serie indeholde mere end én perle fra din knivsamling!!!

Sko og hatte er ikke lige min passion, men vil virkelig glæde mig over en "kniv-med-ur"-serie!!!

MVH

SK

Ja det har været på vej flere gange - og jeg havde da vist også forskellige knive med på Ur Rally 2009 for at understøtte udstillingen, men det er jo lidt "op ad bakke" med den nye knivlovgivning.

Jeg kan faktisk ikke engang finde ud af om jeg fx. må tage min nye kniv med på er ur træf og vise intereserede. Er det er anerkendelsesværdigt formål?

Hvis nu man tager 15 knive med på ur rally for at lave en udstilling er det så anerkendelsesværdigt formål?

vh Baun
Som Tio Malo skriver er det ikke noget problem med en blankvåben tilladelse.
At tage 15 knive med på Rally er efter min mening absolut anerkendelsesværdigt!! For ikke, at støde nogen kan du jo lægge dit bud på det ur, som passer til de enkelte knive. Evt kan du lave en lille afstemning, hvor deltagerne stemmer om hvilket ur, der bedst matcher den kniv det er udstillet med. Det kunne da faktisk være sjovt!! Bjørn_58 kunne jo så passende lave en tilsvarende udstilling/afstemning med hatte og knive... OSV, osv...
En sådan udstilling kræver en omfattende billed dokumentation så folk, der som mig, ikke har mulighed for at deltage, kan se alle jeres påfund/ure...

MVH

SK
/SK
Svar
Sub'erman Skrev:... på Rally ... Bjørn_58 kunne jo så passende lave en tilsvarende udstilling/afstemning med hatte

Nu kommer jeg godt nok ikke til Rally - og det er mest fordi vi er for sløve på min østlige side af Storebælt, for ellers var det jo måske blevet arrangeret her. Som I ved er det længere fra Hovedstaden til provinsen, end der er fra provinsen til Køwenhaun.

Men jeg regner med at besøge den gode Herr Baun indenfor nærmeste fremtid, og så vil jeg selvfølgelig sørge for at medbringe mindst et par ure og mindst et par hatte!

/Bjørn.
Svar
bjorn_e58 Skrev:
Sub'erman Skrev:... på Rally ... Bjørn_58 kunne jo så passende lave en tilsvarende udstilling/afstemning med hatte

Nu kommer jeg godt nok ikke til Rally - og det er mest fordi vi er for sløve på min østlige side af Storebælt, for ellers var det jo måske blevet arrangeret her. Men jeg regner med at besøge den gode Herr Baun indenfor nærmeste fremtid, og så vil jeg selvfølgelig sørge for at medbringe mindst et par ure og mindst et par hatte!

/Bjørn.

Og jeg lover at du ikke får kniven, men vi kan da godt kigge på dem - også!

Jeg kan da forresten huske det forste GTG jeg holdt herhjemme. da havde jeg lagt knivene frem til beskuelse og der var faktisk en del interesse for dem også!

vh baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)