10-03-2010, 02:28 PM
Tak for updaten ! Lyder da ok, det som AP Bands tilbyder, synes jeg, når nu sagen er blevet som den er.
De venligste hilsner, John
|
AP bands hvad gør jeg lige...
|
|
10-03-2010, 02:28 PM
Tak for updaten ! Lyder da ok, det som AP Bands tilbyder, synes jeg, når nu sagen er blevet som den er.
De venligste hilsner, John
10-03-2010, 02:37 PM
carsten kristoffersen Skrev:AP-bands har foreslået, at tilbagebetale beløbet og sende mig en gummirem som kompensation for de problemer der har været. Eller hvis jeg ønskede det, så vil de tilbyde at sende en ny rem til mig, idet de skal deltage i en udstilling i Basel i næste uge, og de vil der have mulighed for at sende remmen indenfor EU, hvilket ikke bør give problemer. Schweiz (Basel) er ikke med i EU, så hvis de sender dig en ny derfra, så vil du ende med de samme problemer. Dette er også et problem for mange af urfabrikanterne, da det kan tage op til et halvt år hos skov-og naturstyrelsen. Derfor har mange fabrikanter lager i f.eks Østrig med deres remme og ure med påmonterede remme. Dette har f.eks. Swatch Group. Hirsch (østrig) som også laver mange original remme for diverse urfirmaer, sørger for mange firmaers lager, da de er inde i EU.
10-03-2010, 07:53 PM
Magnum Skrev:Lyder som fint nok af AP - selvom det er en lidt syg historie at det skulle være nyt. Nå nu ved de, og kan fixe det fremover.carsten kristoffersen Skrev:AP-bands har foreslået, at tilbagebetale beløbet og sende mig en gummirem som kompensation for de problemer der har været. Eller hvis jeg ønskede det, så vil de tilbyde at sende en ny rem til mig, idet de skal deltage i en udstilling i Basel i næste uge, og de vil der have mulighed for at sende remmen indenfor EU, hvilket ikke bør give problemer. Jep basel kan nok gi problem. Hvis de vil, kan de jo lige stikke hovedet ud af døren fra lufthaven til Frankrig eller Tyskland og poste - og så ind igen og ud i Schweiz, jeg mener det kan lade sig gøre - eller er det kun muligt at gå ud? Nah - der må være toldovergang vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
10-03-2010, 10:45 PM
Lyder som om det hele ender ganske fornuftigt. Men sikre dig lige at APstraps sender fra EU og ikke Schweiz, som de andre også skriver. Ellers kan jeg kun tilføje at div. schweizisk baserede greymarket sælgere er klar over moms og told problemet i forhold til EU og jeg kan kun gisne om hvor mange ure der køres over div. grænser ind i EU og sendes herfra frem for fra Schweiz
/Mads
11-03-2010, 11:14 AM
Enig Schweiz vil give præcis de sammen problemer, som fra USA, og kravene er de samme, så derfor har jeg også bedt om at få tilbageført beløbet. Skov og naturstyrelsen kom også frem til samme resultat, men først i anden omgang, idet de første gang hævede at der ingen problemer ville være med en forsendelse fra Basel ( men det var vist mest et spm om geografi end fortolkning af reglerne)
Carsten |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|