Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg mener at man skal passe på et ur, som det Panerai Joepete har købt, da uret er blevet et samlerobjekt, og da det er i næsten perfekt stand, men ellers har jeg da intet imod at bruge mine ure.
MVH Peter
•
Svar: 71
Tråde: 12
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Saadan har jeg det hver gang jeg koeber et nyt ur. Problemet er at naa jeg saa staar og kigger ned i kassen, saa er det bare for aergeligt at lade det ur man pt. syntes er det fedeste i verden ligge til fordel for et gammel Fortis.
Det skal siges at skal jeg ud og koere mountainbike hvor der er en chance for at gaa i gulvet, saa er det mit Fortis der kommer paa. Men arbejde, fritid, dykning, rejse, hiking etc. der kommer de alle med. - Men det betyder saa ogsaa at alle mine ure har brugs spor.
Skulle jeg goere det om, saa ville jeg nok have ladet vaere med at bruge mit Panerai 112 paa den maade. Det ur skal bare se en skarp kan i den anden ende af stuen, og saa faar det en rids. I og med at det er manuelt og uden dato, egner det sig godt som dress-ur... men bare ikke nu hvor det ligner det toolwatch som det jo entlig er bygget som....
•