Har I det på samme måde ?
Jeg bruger mine ure. Der er ikke megen glæde ved at eje noget pænt, hvis det ligger i bankboksen hele tiden. Vi skal jo, som hannover er inde på, ikke have noget med herfra Icon_smil

Jeg arbejder på et kontor, så den daglige risiko er til at overse.

Naturligvis tager jeg hensyn til, hvilket ur jeg bruger til diverse fritidsaktiviteter. Jeg tager ikke et guld dressur på til havearbejde eller kapsejlads.

Jens-Kristian
Svar
Jeg har stort set mit 1 aar gamle GMT master IIc paa konstant. Lige meget om jeg skovler sne, bader eller laver andre ting hvor der er stor risiko for at det faar nogen skrammer, og skrammer faar det helt sikkert. Men det er okay, for jeg elsker at bære mit Rolex lige meget hvad jeg laver, og har svært ved at forstaa folk som kun bruger sit ur naar de sidder i sofaen og ser TV... det er der sgu ikke meget sjov ved.
Svar
Uanset prisklasse synes jeg, at alle ure skal kunne bruges til det de er beregnet til, at vise klokken i det miljø man nu færdes. For mig betyder det at jeg har brugt alle mine ure på arbejde og til fest. Hvis ikke jeg var parat til at bruge mine ure sådan er de enten for dyre eller fine også skal du ud af samlingen. For at have ure liggende i boks eller kuffert uden at blive brugt, synes jeg at penge kunne bruges mere fornuftigt på noget andet.

Dem jeg dog bruger mest på arbejdet er min 1665 og 5508.

Min JLC MC GEO bliver dog mest brugt til pænt brug og min 6542 tror jeg også mest bliver til pænt brug (kommer først om et par dage).

Når der laves have, gøres rent, skrues cykel osv, tager jeg uret af, da jeg stadig synes at der ikke er nogen grund til at udfordre skæbnen.

Hilsen

Danny
Svar
Jeg vil starte med at sige at jeg glæder mig til at se din 6542 - Danny. Så post endelig billeder af den når den kommer. Jeg har kun set den i min Vintage Rolex bog.

Til dagligt bruger jeg mit Rolex 14060 og det synes jeg at jeg kan bruge til stort set alt og jeg er ikke bange for at der sker det noget. Derimod synes jeg at mit Pam er lidt for upraktisk til visse formål, men det er naturligvis en personlig betragtning da nogle bruger Pams til alle formål.
Men til det du spørger om, så er jeg ikke bange for at der skulle ske mine ure noget, og bruger dem til det jeg synes passer til formålet. Jeg kan dog godt forstå dig (John) vedr. dit Pam, og du har jo andre ure du kan tage på hvis du føler de passer bedre til formålet og du derved kan skåne dit Pam.
vh Hans Henrik
Svar
Godt at høre Danny at JLC kommer på armen når du skal være til fint brug
der skal jo ikke gå HELT Rolex i den Icon_e_wink Icon_mrgreen
Svar
Mit Ananta passer jeg lidt på, men ellers ikke. Ure er til for at blive brugt.
Svar
Enig Claus og Danny ure skal bruges,det med at have dem i boks
har jeg aldrig og kommer jeg aldrig til at fatte Icon_exclaim
Svar
ure HAR ikke historie - - de FÅR historie - -
det er dit ur - du har betalt det - brug det & vær glad for de hak & skrammer
som gør det til DIT ur Icon_e_smile
Svar
Gufle Skrev:Når der gøres rent, tager jeg uret af, da jeg stadig synes at der ikke er nogen grund til at udfordre skæbnen.

Hilsen
Danny
Herregud Danny - du kan da også snildt undvære uret den halve time om året Icon_redface
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Bjørn H. Skrev:ure HAR ikke historie - - de FÅR historie - -
det er dit ur - du har betalt det - brug det & vær glad for de hak & skrammer
som gør det til DIT ur Icon_e_smile

Super god tilgang, Bjørn. Jeg må arbejde på tingene, så jeg får samme indstilling Icon_e_wink Icon_cool Synes dog, at jeg har forsøgt, men jeg må gøre mig lidt mere umage Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)