02-03-2010, 10:53 AM
Da det nu er blevet moderne herinde at lave tributter til hinanden, vil jeg gerne lave denne tråd som en tribut til Bjørn, som altid har en fin vinkel på debatterne og på urene.
Og så har manden super stil – og masser af mod.
Det er altid en fornøjelse at se og læse hvad du nu finder på Bjørn.
Så: ”På hat med Bjørn”
Jeg har naturligvis altid hat på når jeg er på jagt. Denne er arvet efter min svigerfar (ham jeg har Guld Calendar Omegaen efter også) men det er altså et andet ur, der kommer på sammen med hatten. Jeg synes at en Svensk SUVERÆN fra tyrolerlandet passer meget godt til en tyroler jagt hat

Så er der også den mere praktiske model vandafvisende og med læder skygge – den matcher med en Seamaster 300

Og til de elegante klapjagter med slips og sixpence – må det blive et guldur

Der er også dage hvor jeg mest er med, med hundene – og så er det vigtigt at blive set – og at man kan se hvad klokken er slået

Så cykler jeg jo også (for lidt) men her må både rem og ur være vandbestandige:

Til almindelig fritid udenfor en vinterdag kunne dette sæt godt komme i anvendelse

Sommerdage hvor der råhygges i solen

Og på sommerdage hvor der skal være lidt mere at vise frem – ur altså

Og denne hat, som det tydeligt ses har fulgt mig på mange gå-ture i mange år – og dette ur er også en favorit som får betydelig mere armtid end gennemsnittet

Hvis det også kan inspirere andre til lidt fotos "På hat med Bjørn" ville det da være herligt!
Vh Baun
Og så har manden super stil – og masser af mod.
Det er altid en fornøjelse at se og læse hvad du nu finder på Bjørn.
Så: ”På hat med Bjørn”
Jeg har naturligvis altid hat på når jeg er på jagt. Denne er arvet efter min svigerfar (ham jeg har Guld Calendar Omegaen efter også) men det er altså et andet ur, der kommer på sammen med hatten. Jeg synes at en Svensk SUVERÆN fra tyrolerlandet passer meget godt til en tyroler jagt hat

Så er der også den mere praktiske model vandafvisende og med læder skygge – den matcher med en Seamaster 300

Og til de elegante klapjagter med slips og sixpence – må det blive et guldur

Der er også dage hvor jeg mest er med, med hundene – og så er det vigtigt at blive set – og at man kan se hvad klokken er slået

Så cykler jeg jo også (for lidt) men her må både rem og ur være vandbestandige:

Til almindelig fritid udenfor en vinterdag kunne dette sæt godt komme i anvendelse

Sommerdage hvor der råhygges i solen

Og på sommerdage hvor der skal være lidt mere at vise frem – ur altså

Og denne hat, som det tydeligt ses har fulgt mig på mange gå-ture i mange år – og dette ur er også en favorit som får betydelig mere armtid end gennemsnittet

Hvis det også kan inspirere andre til lidt fotos "På hat med Bjørn" ville det da være herligt!
Vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)