En tråd til ære for Baun...
Skift ur, når du skifter sko....

Dette matcher da meget godt....

İmage
İmage

Lad os bare se flere kombinationer....
Svar
Ja mere perfekt kan det vist ikke gøres.

Jeg må indrømme at jeg har opgivet at skifte ur hvergang jeg skal ud med hundene og have gummistøvler på i denne vinter.

Nå foråret må være lige om hjørnet snart, så vi igen kan få gang i de lyse remme på den solbrændte hud og til de lette sko!

vh baun
Svar
Baun Skrev:Ja mere perfekt kan det vist ikke gøres.

Jeg må indrømme at jeg har opgivet at skifte ur hvergang jeg skal ud med hundene og have gummistøvler på i denne vinter.

Nå foråret må være lige om hjørnet snart, så vi igen kan få gang i de lyse remme på den solbrændte hud og til de lette sko!

vh baun
Hvilke hunde har du? Og billeder? :P
Certina DS Podium Automatic - C674.7029.42.69
Oris Divers Small Second, Date - 643-7609-84-54-MB
Svar
Det her er Mille. Hun bliver 6 år til marts og er en passioneret vandhund – og må derfor have en dykker.

İmage

İmage
Racen er Engelsk Springer Spaniel, men det er typen F.T. – aloso Field trail, hvilket betyder at de er til jagt og markprøver.

Jeg har 2 nu da den ældste Sally døde for et par år siden. Det er den sort hvide til højre der kigger væk.

Den anden sort hvide er Bonnie som er en hvalp efter Sally. Bonnie bliver 5 år til april.

Vh Baun
Svar
Baun Skrev:Det her er Mille. Hun bliver 6 år til marts og er en passioneret vandhund – og må derfor have en dykker.

İmage

İmage
Racen er Engelsk Springer Spaniel, men det er typen F.T. – aloso Field trail, hvilket betyder at de er til jagt og markprøver.

Jeg har 2 nu da den ældste Sally døde for et par år siden. Det er den sort hvide til højre der kigger væk.

Den anden sort hvide er Bonnie som er en hvalp efter Sally. Bonnie bliver 5 år til april.

Vh Baun
Herlige hunde! :)
Certina DS Podium Automatic - C674.7029.42.69
Oris Divers Small Second, Date - 643-7609-84-54-MB
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)