Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Jeg har haft flere De Lucas. Deriblandt et De Luca ref. 02.2313.400 med safir, skrueknapper og hvid skive. Solgte den da den alligevel aldrig kom på armen, og jeg nok måtte erkende at første valget er et Daytona Panda (som desværre koster 5-6 gange De Lucaen

).
Desuden lige en liste over referencer og producerede antal.
/Mads
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Nøj den er lækker Mads! (det er de alle, men nu var det jo De Luca'er det handlede om

).
Den er altså lige i skabet til mig! Når jeg ønsker at invistere i en vintage Daytona
Men der er godt nok langt imellem med det oplag lille hva'?...kan godt ske at det må blive en Tudor så
•
Svar: 418
Tråde: 57
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
ja det var De Luca det omhandlede. men men, Der er en super Rainbow der spøger temmeligt meget. Og med ombygninger af De luca, som jeg på ingen måde var klar over, bliver det nok 99% den fine Rainbow.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Claus Larsen
Jeg har selv lige indkøbt et Rainbow Flyback, den med farverne på urskiven, i mint condition, det er bare et ur som er superfedt som jeg er meget glad for, men det er måske også den model du kigger på.
MVH Peter
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
peter Skrev:Hej Claus Larsen
Jeg har selv lige indkøbt et Rainbow Flyback, den med farverne på urskiven, i mint condition, det er bare et ur som er superfedt som jeg er meget glad for, men det er måske også den model du kigger på.
MVH Peter
Jeg kan ikke helt huske antal dele der er i sådan en sag - noget med 350 har jeg for mig? Det er et superlækkert ur med et herligt værk. Det kan godt være man ikke lige bruger flyback i hverdagen, men pokker hvor er det godt at ha det
vh
•
Svar: 418
Tråde: 57
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg får den, håber jeg, i næste uge. Så i må vente lidt. og nej. Det er den i sort. men ingen fotos før fredag.
•