Flash boxen
Hermed mit bud.
Svar
Og min box ser i dette øjeblik sådan ud:

İmage

Øverst Rolex-rækken, hvor det tomme hul fortæller, at noget er på vej; samtidig med at Zenith, som er hoppet ud i sin egen box vil forlade mig.

Næste lidt mere umage række er Meistersinger No 1; JLC 8 days; min bedstefars arvestykke og endelig mit vintage quartz - et Certina fra 1976.

/Bjørn.
Svar
Her er mine urkasser som de ser ud lige nu:

İmage

Certina DS, Omega Seamaster PO, Omega Seamaster GMT, Omega Speedmaster BA, Sinn 903, Accutron.

İmage

İmage

İmage

Vintage kassen:
Certina xxx, Certina xxx, Certina Waterking, Certina Club 2000, Roamer Amfibio, Willi xxx, Lyric xxx, Tissot Seastar.

İmage

İmage
/Lex

Omega Seamaster Planet Ocean (2200.50.00)
Omega Speedmaster Broad Arrow (3551.20.00)
Omega Seamaster GMT (2234.50.00)
Sinn 903 (903 st)
Certina DS first 200M
Svar
Der er nogle dejlige samlinger her. Kan ikke lige flashe samme kvalitet...
Som også skrevet i en anden tråd:
ADVARSEL Icon_exclaim Mit "fyld" i urkasse kan skabe højt blodtryk og chocktilstande hos mange ursamlere. DE ER ALLE QUARTZ URE.. og også oversize imellem Icon_e_surprised Er desværre ikke ejer af et "rigtigt" ur endnu... lang vej endnu men arbejder på det, bare det jeg har givet 5-6000 kr for et ur syntes fruen er sindsygt
Urkassen er en jeg har vundet hos mywatch.dk i hans vinterkonkurrence her på siden
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Jeg havde lige gang i kameraet for at tage billeder af den nye Omega PO jeg hentede på posthuset i formiddags, så jeg benyttede lige lejligheden til at skyde et par billeder af boxen og de øvrige ure.

Boxen som den ser ud i dag indeholder følgende 5 ure:
1. Seiko Arctura Kinetic 200M - min 18-års fødselsdagsgave som har en særlig affektionsværdi
2. Breitlign Chronomat Evolution - mit første automatiske ur som jeg købte da jeg netop havde færdiggjort min HD
3. Seiko Sumo - value-for-money uret der er købt ved Peter Halse ifbm Ur-rally 2009 og fungerer som min "beater"
4. Panerai PAM112 - jeg faldte for det simple design og købte den ved Micki ifbm Ur-rally 2009. Det køb/salg har efterfølgende vist sig at være startskuddet på Micki's karriere indenfor salg af ure Icon_e_wink
5. Omega Planet Ocean XL - uret jeg har kigget på længe og som netop er hjemkommet i formiddags

Nyd billederne!

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
Dejlig samling, Morten.
Svar
ClausT Skrev:Dejlig samling, Morten.
Og GODE billeder.........
Svar
Kim T Skrev:
ClausT Skrev:Dejlig samling, Morten.
Og GODE billeder.........

Takker... øvelsen gør mester. Billederne er i hvert fald langt bedre end de første billeder jeg tog af ure Icon_e_wink
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
Pt har jeg disse 3 ure:

1. Rolex Submariner 14060m

İmage

2. Rolex Submariner 16610LV:

İmage
3. Panerai 112:

İmage

Håber de kan få selskab af et Rolex SD 16600 i år...
vh Hans Henrik
Svar
Må indrømme der er et enkelt ur eller to som jeg godt kunne lære at leve med Icon_mrgreen

Dejligt at se så mange ure, det holder drømmen ved lige. Icon_e_smile
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)