Jeg blev så glad
Jeg har været hyppig gæst her på forum i snart et par år. HG var den første herindefra, som jeg mødte IRL. Vi har jævnligt mailet sammen, både om ure, men også om tilværelsens andre ting. Henrik er en utrolig behagelig mand, som har en høj integritet og er god til at sætte sig i andres sted. Han er humoristisk og rigtig rar at være sammen med.

For nogle dage siden, så henvendte Henrik sig med nogle spørgsmål om vintage Seiko. Han ville gerne have mit besyv med omkring en model, som han havde kig på, og det fik han naturligvis. Jeg har altid advaret Henrik mod vintage Seiko, men han ville ikke længere høre på mine velmente råd. Nu SKULLE han igang med vintage Seiko, lød det fra ham. Ad forskellige omveje, så endte Henrik med "min" 7548 i urkassen.

Idag, der modtager jeg så en gave med posten. Jeg bliver glad ved modtagelsen, for det er jo altid rart, når nogle tænker på en. Da jeg så lukker op, så er jeg ved at tabe kæben - inden i pakken, der har Henrik lagt:

İmage

Begge remme er super lækre, de supplerer hinanden rigtig godt, og så passer de mig super godt på armen Icon_e_smile

Hver dag lærer mig nyt, og idag, der er jeg af Henrik blevet mindet om, hvor vigtigt det er at kunne give, men også hvor vigtigt det er at kunne tage imod. Jeg har i en periode gået og været lidt indestængt og fokuseret negativt på en masse ting og så er det super rart, at nogle kan inspirere og vise vejen Icon_e_smile Henrik, jeg vil gerne sige dig MANGE TAK ! Både for remmene, men også for "reminderen", som naturligvis er den vigtigste gave af de to Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Og så de obligatoriske wrist shots Icon_redface

İmage

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Dejligt med et så positivt input - rigtig god lille historie
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Sådan......En gestus som den du oplever her, er helt fantastisk.
Og er virkelig med til at opbygge et helt specielt netværk, igennem den fælles interesse for ure Icon_e_biggrin
Svar
Det er dejligt med et "glad" indlæg, istedet for de sure opstød som kommer tit
MVH
Kent
Svar
Henrik (HG) må være den største GOOD GUY herinde. Henrik forærede også mig en Heroic18 rem, som jeg glæder mig til at få brugt på et PAM.... Og så har han været en super god støtte i forbindelse med jobsøgning.... Det skal du have mange tak for, Henrik.

John, den Heroic18 rem du har fået, er jo min den gamle.... Hvad mener du om spændet? Som iøvrigt er fra Strapculture.......
Svar
Jeg synes rigtig godt om både spænde og rem Icon_e_biggrin Har faktisk remmen montere på uret lige nu, og uret sidder naturligvis på armen Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
HG var også den første herinde jeg "snakkede" med,og jeg har også haft glæden af at være
i selskab med ham til et par mini træf,der ryger da også engang imellem en PB frem og tilbage
om andet end ure.

Jeg kunne ikke være mere enig HG er en SUPER good guy Icon_cool

Det var også HG som fortalte mig at der var noget i urverden som kaldes JLC,og han svarede
på alle mine spørgsmål da jeg var total grøn på mærket Icon_cool
Svar
Dejlig historie om forum når det er bedst - og det er bare at konstatere at HG har kvalitet (det ser remmene også ud til at ha)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Godt med gode venner - det er godt at høre når tingene går i den retning som du har oplevet med HG.

Joe - har du fået et Panerai? hvis dette et godt valg også med de viste remme du har fået af HG.

Hilsen John
Svar
Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface TAK for alle de pæne ord.
Det er et specielt forum vi har, masser af viden om vores fælles interesse, men også nogle rigtige gode venskaber.

TAK til jer alle og super weekend Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)