Logo i glasset...
på mine to militær udgaver

Ref: CK 2444 fra 1945
İmage

Ref: CK 2777 fra 1953 (Fat Arrow)
İmage
İmage
Svar
Hvilke top billeder Icon_e_biggrin Ved nogen hvornår Omega begyndte med Omega i glasset?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Hvilke top billeder Icon_e_biggrin Ved nogen hvornår Omega begyndte med Omega i glasset?
vh

Jeg har spurgt Omega for nogle år siden - og de siger ca 1950! Vistnok nogentlunde samtidig med at logoet også kom på kronerne.

vh Baun
Svar
Magnum Skrev:på mine to militær udgaver

Flotte billeder og også flot at logoet vender rigtigt - det kan man vist ikke forvente at en urmager gør med mindre men beder om det!

vh Baun
Svar
Gode fotos og top-urmagerarbejde Icon_cool Icon_cool Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Tak Icon_e_biggrin
Ja der skal så lidt til for at folk bliver glade, så er det egentligt utroligt at så mange urmagere ikke gør det/ tænker over det.
İmage
Svar
Magnum, nu ikke så beskeden Icon_exclaim Som jeg ser det, så er det ofte fokus på både det overordnede såvel som på detaljen, som hæver den gode "håndværker" til den dygtige "håndværker" Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Magnum Skrev:Ref: CK 2777 fra 1953 (Fat Arrow)

Wow - den ser meget velholdt ud, kunne jeg lokke dig til at vise et par billeder mere. Overvejede selv den anden dag om jeg skulle kaste mig over en '53 FA, men den ligger lidt uden for mit manifest; "issued bi-compax flyback med nummeret krans" Icon_e_smile

/longbear
Svar
Hej

Når vi monterer originale plexiglas på Omega, vender vi altid logoet korrekt, da det nu engang passer sig.

MVH Peter
İmage
Svar
longbear Skrev:Wow - den ser meget velholdt ud, kunne jeg lokke dig til at vise et par billeder mere. Overvejede selv den anden dag om jeg skulle kaste mig over en '53 FA, men den ligger lidt uden for mit manifest; "issued bi-compax flyback med nummeret krans" Icon_e_smile

/longbear

Her er lidt Icon_e_smile
´53eren er et meget fedt ur, og den har en god størrelse. Den er 37mm og tykkelsen er hele 13,5mm. Tykkelsen er pga at der er bygget et faraday-bur omkring værket. Skiven i sig selv er 1mm tyk! Der er kun lavet i alt 5900 stk, alle i 1953.

İmage
İmage
İmage
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)