Ur Rally 2010
JK Skrev:
hannover_dk Skrev:Et Københavner arrangement skalnok, hvor det skal gå prismæssigt, være i selskabslokale til lav pris, med buffet udefra (kan være super) og øl og vin til proppriser eller høkerpriser - så kan det sikkert lykkes
vh
Nu kan jeg ikke huske "prisundersøgelsen" fra sidst, men er det sådan, at provins-samlere er villige til at bruge flere penge på urmøder end københavnere?

Jens-Kristian
Det tror jeg ikke - men selv billige steder i cph kostede nemt 1000 kr uden overnatning - DTI byen f.eks. Jeg tror helt enkelt det måske er lettere at finde noget ikke for dyrt i provinsen - både "selskabslokalet og overnatningerne - men der skal måske bare arbejdes mere med det.
Det kunne være sjovt hvis det eksisterede et overblik over hvor vi kommer fra. Jeg fornemmer lidt, at der måske i virkeligheden er en overvægt af medlemmer vest for storebælt.
Mit oprindelige forslag med Odense, var for at give mange mulighed for at tage tog ind og ud igen omkring midnat til både København/Arhus og flere andre steder. En sparet overnatning ville sikkert tælle hos en del.
Selv har jeg altid taget overnatning inkl. konen med - men det er måske ikke alle der vil det.

Dette her var typisk prisniveau på de selskabslokaler vi testede sidst - her Gallopbanen (også krav om pengeskab af sikkertheds hensyn dengang) Det røde her er cut/paste af del af tilbud fra Gallopbanens selskabslokaler. (Vi testede Gallopbanen - DTI byen/Lufthavnen (med i samme gruppe) og en mere jeg ikke husker. Vi ville kun ha steder der kunne parkeres uden stor ekstra udgift til parkeringshus - eller tog til nærheden
Udgå fra Der vil være en fast arrangementspris på kr. 24.765,00 samt pr. person for fuld pause og frokost forplejning kr. 350,00. jh Remark det vil sige godt 850 kr per person ved 50 deltagere - uden middag og overnatning
Pris pr. person for en rigtig god 3 retters middag vil ligger på omkring kr. 400,00. jh remark: og det var uden vin

Vi har ikke værelser på Galopbanen men arbejder sammen med flere hoteller ganske tæt på, hvor I skal regne med et værelse ligger på omkring kr. 1000,00.

OG så stoppede vi jo prisindhentninger da super tilbud fra MS Mortensen i Herning indløb Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Personligt vil jeg ikke give meget mere fordi det skal holdes i København. Kr. 850 vil være i overkanten... Men det er da fint at holde noget både øst og vest......
Svar
I tillæg til priserne fra Gallopbanen havde vi følgende KBH tilbud sidste år
CPH lufthavn selskabslokaler (er ikke lufthaven, men ligger ved) ville ha 1200 kr inkl frokost, kaffe og buffet middag ved 50 deltagere - Hoteller i nærheden 1200 kr per nat

Kollekolle selskabslokaler i Værløse ved Hareskoven - 995 inkl. kaffe og kage + middag - excl drikkevarer for 50 pers. Overnatning ca 990 kr i enkeltværelse

DGI Byen - Vesterbro - med god parkering:
Eftermiddagsmødepakke pris 530,- pr. pers
Kildevand ad libitum
Sæsonens frugter og grøntsager
Kaffe / te og kage
Inkl. plenumlokale med standard AV-udstyr, projektor, kuglepen og blok
Middag per person 409 kr.
Pris pr værelse 1175,-

Som i ser, generelt 1000 kr eller lidt mere + værelser til 1000 kr for det vi testede i KBH

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
ClausT Skrev:Personligt vil jeg ikke give meget mere fordi det skal holdes i København. Kr. 850 vil være i overkanten... Men det er da fint at holde noget både øst og vest......

Altså, det er fint med GTG Øst og Vest, men der er kun plads til et Ur Rally hver år.

Jeg synes vi skal stoppe debatten og få gang i planlægningen.

Micki og Torben er oppe og køre med et super godt bud.

Hvis en gruppe fra Øst indenfor meget få dage kan komme med noget der er lige så godt eller bedre - og vil køre arrangementet - så ok, men ellers er det altså ved at være tid til handling!

vh Baun
Svar
hannover_dk Skrev:I tillæg til priserne fra Gallopbanen havde vi følgende KBH tilbud sidste år
CPH lufthavn selskabslokaler (er ikke lufthaven, men ligger ved) ville ha 1200 kr inkl frokost, kaffe og buffet middag ved 50 deltagere - Hoteller i nærheden 1200 kr per nat

Kollekolle selskabslokaler i Værløse ved Hareskoven - 995 inkl. kaffe og kage + middag - excl drikkevarer for 50 pers. Overnatning ca 990 kr i enkeltværelse

DGI Byen - Vesterbro - med god parkering:
Eftermiddagsmødepakke pris 530,- pr. pers
Kildevand ad libitum
Sæsonens frugter og grøntsager
Kaffe / te og kage
Inkl. plenumlokale med standard AV-udstyr, projektor, kuglepen og blok
Middag per person 409 kr.
Pris pr værelse 1175,-

Som i ser, generelt 1000 kr eller lidt mere + værelser til 1000 kr for det vi testede i KBH

vh

og uanset prisen nytter det jo ikke hvis ingen vil stille sig i spidsen for et øst arrangement!

Vh Baun
Svar
Jeg synes det er vanskeligt at vurdere hvor dette arrangement skal holdes og hvad det skal indeholde når vi ikke ved hvad folk er villige til at betale. Når først man har et budget kan der bydes ind med løsninger fra øst og vest.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Jeg synes det er vanskeligt at vurdere hvor dette arrangement skal holdes og hvad det skal indeholde når vi ikke ved hvad folk er villige til at betale. Når først man har et budget kan der bydes ind med løsninger fra øst og vest.
Mvh
Klaus

Som sagt lavede vi grundige undersøgelser sidste år - 1000 kr var max. - jeg har ingen grund til at tro at folk vil betale mere i år.

Men man er nødt til at tage en chance og sætte gang i noget. Der er godt 7 K i kassen så grundlaget er ok.

Kommer den østgruppe frem på banen - eller snakkes der bare?

vh baun
Svar
Tjeck Hotel Laudrup Park (?) udenfor Kbh (Herlev ?) - de tilbyder også de her kr. 99 eller 199 feriepakker med 2 overnatninger, nøjaktigt som Hotel Impala i Silkeborg. Det kunde pege i retning af at de var interesserede om at sælge billigt overnatning hvis man brugte deres restaurant (som rygtes at være helt OK) og mødelokaler...
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tio Malo Skrev:Tjeck Hotel Laudrup Park (?) udenfor Kbh (Herlev ?) - de tilbyder også de her kr. 99 eller 199 feriepakker med 2 overnatninger, nøjaktigt som Hotel Impala i Silkeborg. Det kunde pege i retning af at de var interesserede om at sælge billigt overnatning hvis man brugte deres restaurant (som rygtes at være helt OK) og mødelokaler...
John

Altså - hvad hjælper det at finde et sted Øst for storebælt, hvis ingen gider lave et arrangement?

vh Baun
Svar
Jeg synes at arrangementet i Jylland ser rigtig godt ud og det ligger et niveau eller to over hvad jeg tilbød at stå for i øst, som nok mere er et GTG Icon_e_biggrin

Mit forslag er at der holdes fast i Vest-arrangementet som Ur-Rally, og så står mit tilbud stadig ved magt, hvis nogen østfolk har lyst til et mere "low key" arrangement (GTG) senere på året.

//Rune
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)