Ur Rally 2010
Torben og jeg er hoppet lidt i gang med det nu her, men hvis der er en eller to mere der hvis hjælpe, så meld jer gerne..

Har i en god kontakt eller andet vi kunne trække på med fordrag, smide nogen præmie, etc så kom meget gerne med dem..

Smid en mail til mig på: <!-- e --><a href="mailto:micki@dreamwatch.dk">micki@dreamwatch.dk</a><!-- e -->
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
pbr Skrev:
hannover_dk Skrev:
pbr Skrev:VTC = Video Tele Conference Icon_e_wink

Bare en spøg ! Icon_e_smile
Jamen både og. Jeg mener da at arrangørerne kunne overveje en skype VTC med et godt webcam på foredrag og en visning af urene til absent friends, Koster ikke det store arbejde hvis der internet i rummet og var noget nyt? (man behøver jo ikke ha den på hele tiden, bare medens en går rundt og lige videoer opstillinger og velkomst/foredrag)
vh

Hmmm..................... det var da en interessant mulighed - jeg sidder jo ved et skrivebord det meste af tiden, med både telefon og internetPC til rådighed (skulle da være en smal sag at installere Skype, hvis PC´en har webcam og mikrofon) !

Om ikke andet, så kan man jo lige sige "HEJ" ! Icon_e_smile

Under alle omstændigheder så regner jeg med at filme det meste af dagen, med mit nyindkøbte HD pocket videokamera. Så har du adgang til en computer med internet/YouTube, så skal vi nok sende en videohilsen din vej til Camp Price. Icon_e_smile
Svar
DonWerner Skrev:Under alle omstændigheder så regner jeg med at filme det meste af dagen, med mit nyindkøbte HD pocket videokamera. Så har du adgang til en computer med internet/YouTube, så skal vi nok sende en videohilsen din vej til Camp Price. Icon_e_smile

Det ville være RIGTIG fedt !! Og internet har jeg adgang til !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Nu er jeg ret ny herinde. Hvad plejer der at ske til et Ur rally?
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Hej Jesper

Der kommer en masse med fede ure, og folk snakker frem og tilbage og viser frem, der bliver byttet, handlet etc. Så er det med med vin, øl osv. Så kommer der nogen fordrag om ure, værker etc. Ja i bund og grund en rigtig hyggelig dag hvor det handler om ure.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Og en anden rigtig fed ting ved urtræf er at man ikke skal starte med at forklare
hvorfor man går så meget op i et ur/ure,man starter ligesom efter det Icon_e_biggrin
Svar
Og så møder men enten en masse nye interesante mennesker der er vilde med ure

eller alle de gamle "venner" man har snakket med på nettet

og man får lejlighed til at vise nye fund frem

og mulighed for at se andres fund

Og så er det faktisk den eneste måde man kan se flere hundrede Vintageure på på samme sted og dag!

vh baun
Svar
Baun Skrev:Og så møder men enten en masse nye interesante mennesker der er vilde med ure

eller alle de gamle "venner" man har snakket med på nettet

og man får lejlighed til at vise nye fund frem

og mulighed for at se andres fund

Og så er det faktisk den eneste måde man kan se flere hundrede Vintageure på på samme sted og dag!

vh baun

Det passer vist ikke helt Per, den fornøjelse har du hver dag Icon_e_biggrin
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
jacob jensen Skrev:Og en anden rigtig fed ting ved urtræf er at man ikke skal starte med at forklare
hvorfor man går så meget op i et ur/ure,man starter ligesom efter det Icon_e_biggrin
Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tak for beskrivelserne.
Jeg kunne godt tænke mig at være med på en kigger.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)