Afstemning: Hvilket Ananta ville du vælge?
SPB017
SPB013
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 18-09-2719

Hvad ville du vælge? Seiko Ananta...
pbr Skrev:Men umiddelbart vil jeg da sige at + 1 K virker billigt for en komplikation yderligere !???
Det er også det jeg tænker.....

Joepete Skrev:Jeg har stemt på SPB013 - den "hænger bedst sammen", og er den lettest aflæselige af de to.
Jep, samme konklusion er jeg også nået til. Men min datter mener uret ser "surt" ud.... Icon_e_sad

Nu er både mit Sinn og Orient solgt, så jeg skal snart have afhentet det hos Peter. Træffer nok afgørelsen deroppe.....
Svar
ClausT Skrev:
pbr Skrev:Men umiddelbart vil jeg da sige at + 1 K virker billigt for en komplikation yderligere !???

Joepete Skrev:Jeg har stemt på SPB013 - den "hænger bedst sammen", og er den lettest aflæselige af de to.
Jep, samme konklusion er jeg også nået til. Men min datter mener uret ser "surt" ud.... :(

Nu er både mit Sinn og Orient solgt, så jeg skal snart have afhentet det hos Peter. Træffer nok afgørelsen deroppe.....
Din datter har vel egentlig ret. Det ligner et surt hovede. :D

Børn har en sjov måde at se tingene på!
Certina DS Podium Automatic - C674.7029.42.69
Oris Divers Small Second, Date - 643-7609-84-54-MB
Svar
Jeg forstår ikke helt det med "en komplikation yderligere" .... Værkerne er stort set identiske i begge ure, bortset fra udformningen af dag, dato og power reserve indicator. Hvor ser i en ekstra komplikation ?
De venligste hilsner, John
Svar
Double Retrograde......
Svar
nemauen Skrev:
ClausT Skrev:

Jep, samme konklusion er jeg også nået til. Men min datter mener uret ser "surt" ud.... Icon_e_sad

Din datter har vel egentlig ret. Det ligner et surt hovede. Icon_e_biggrin

Børn har en sjov måde at se tingene på!
Ja, de ser ting, vi andre ikke tænker over....
Svar
ClausT Skrev:Double Retrograde......

Og hvad er det?
Svar
DonWerner Skrev:
ClausT Skrev:Double Retrograde......

Og hvad er det?
Datoviserne "slår" tilbage, istedet for at kører rundt, som de gør på det hvide ur...... Ingen praktisk betydning, men ret cool.....
Svar
Det har du ret i, Claus. Dog ikke en funktion som kunne gøre et særligt udslag i valg for mig ... Icon_redface
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Det har du ret i, Claus. Dog ikke en funktion som kunne gøre et særligt udslag i valg for mig ... Icon_redface
Tror nu at jeg springer på den sorte SPB013...... Havde fra starten denne udgave i tankerne:
İmage

men lænken er super fed, så det bliver nok den sorte.....
Svar
ClausT Skrev:
Joepete Skrev:Det har du ret i, Claus. Dog ikke en funktion som kunne gøre et særligt udslag i valg for mig ... :oops:
Tror nu at jeg springer på den sorte SPB013...... Havde fra starten denne udgave i tankerne:
İmage

men lænken er super fed, så det bliver nok den sorte.....
Ville klart gå efter den sorte! Selvom det er et surt ur.

Glæder mig til at se billeder!
Certina DS Podium Automatic - C674.7029.42.69
Oris Divers Small Second, Date - 643-7609-84-54-MB
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)