16-01-2010, 05:24 PM
Baun Skrev:Bare nysgerrig....mht Ur Rally 2010 - Er der nogen som har gang i noget?.... Halloooo ?
vh Baun
Med venlig hilsen - geodoc
|
Ur Rally 2010
|
|
16-01-2010, 05:24 PM
Baun Skrev:Bare nysgerrig....mht Ur Rally 2010 - Er der nogen som har gang i noget?.... Halloooo ? Med venlig hilsen - geodoc
16-01-2010, 05:30 PM
Ja, det siger vist alt..... Men så laver vi da bare noget lidt mindre her Vest på......
16-01-2010, 05:35 PM
Jeg kommer helt sikkert med, men har lidt svært ved at stå for noget når jeg kommer fra Århus af, havde det været her over, så havde jeg gerne givet et nap med...
Er der ikke opbakning for at det bliver holdt på øen, så var det måske en mulighed at gøre det her igen?? Mvh. Micki - DREAMWATCH
16-01-2010, 05:40 PM
ClausT Skrev:Ja, det siger vist alt..... Men så laver vi da bare noget lidt mindre her Vest på......Selv noget usikker på egen deltagelse, derfor tavst fra min side hvad arrangements opstart angår, meeeeen - Så langt "vest" er Fyen jo ikke. Ex. Odense ligger jo faktisk sådan, at næsten alle kan komme frem med tog om formiddagen - være hele dagen til rally - spise mad og hygge, og tage sent tog hjem, uanset det var Århus/Ålborg med dækning af Horsens/Herning osv. eller Københavnstrup - uden hotel omk. - så et Odense møde i nærheden af station var da en overvejelse for arrangører?? vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
16-01-2010, 06:00 PM
hannover_dk Skrev:ClausT Skrev:Ja, det siger vist alt..... Men så laver vi da bare noget lidt mindre her Vest på......Selv noget usikker på egen deltagelse, derfor tavst fra min side hvad arrangements opstart angår, meeeeen - Så langt "vest" er Fyen jo ikke. Ex. Odense ligger jo faktisk sådan, at næsten alle kan komme frem med tog om formiddagen - være hele dagen til rally - spise mad og hygge, og tage sent tog hjem, uanset det var Århus/Ålborg med dækning af Horsens/Herning osv. eller Københavnstrup - uden hotel omk. - så et Odense møde i nærheden af station var da en overvejelse for arrangører?? Jeg tror strategien må være at de der påtager sig at arrangere mødet bestemmer hvor det skal være- og der er noget der tyder på at der ikke er Øst folk der gider tage teten. Egentlig kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan bo i Århus og arrangere i Slagelse eller København. Der var flere med sidst fra djævleøen - og ingen var fra Herning undtagen Steffen som var sponsor. Men altså de der påtager sig jobbet - bestemmer stedet! vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
16-01-2010, 09:57 PM
Jeg melder mig ikke som arrangør, men uanset om rally´et skal holdet i Skagen eller KBH, så er jeg med!!!
Håber der er nogen, som kan holde faklen og stable noget på benene... - Morten mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
16-01-2010, 10:02 PM
Jeg vil godt hjælpe med at få det stablet på benene, men jeg vil ikke stå for det alene. Og skal jeg være med, så skal det altså være i nærheden af Århus som jeg bor. Skal vi holde nogle møder, snakke med folk, få tilbud etc hentet ind, så er det altås lidt nemmer. Jeg har ikke tiden til et tag til KBH et par gange for at mødes med de andre der evt vil være med til at stå for det.
Er der et par andre der er med på opgaven her i Jylland?? Bliver det KBH, kommer jeg meget gerne med som "gæst" Mvh. Micki - DREAMWATCH
16-01-2010, 10:34 PM
Micki Jensen Skrev:Jeg vil godt hjælpe med at få det stablet på benene, men jeg vil ikke stå for det alene. Og skal jeg være med, så skal det altså være i nærheden af Århus som jeg bor. Skal vi holde nogle møder, snakke med folk, få tilbud etc hentet ind, så er det altås lidt nemmer. Jeg har ikke tiden til et tag til KBH et par gange for at mødes med de andre der evt vil være med til at stå for det. Det er for mig helt ok at lave det i Århus.... Sidste gang kørte vi alle møder som telefonmøder - og mødtes for første gang face to face i Herning om formiddagen den dag Urrally fandt sted. Men ok, Steffen var jo i Herning og kendte faciliteterne mv. - resten kørte via telefon! vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
16-01-2010, 11:14 PM
Kunne man måske slå Ur Rally 2010 sammen med et evt. JLC fremstød i Skandinavien. Der er jo et par stykker her inde der har et JLC http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=10743
Det kunne måske bruges til at overtale JLC til at komme og lave en Skandinavisk lancering af Hybris Mechanica Grande Sonnerie alla: http://horomundi.com/forums/main/read.ph...0#msg-8430 Så kunne JLC jo invitere nogle VIP og så også lige betale for en lokalitet hvor Ur Rally 2010 også kunne være samt invitere til lidt godt at spise om aftenen. Blot en ide, uden der ligger arbejdskraft bag...
17-01-2010, 01:40 AM
For at sige det enkelt - jeg gider ikke tage hotel og rejse for at være sammen med Laitzen.
Jeg accepterer at vort forum har div meninger, men jeg gider ikke risikere at skulle være sammen med den mand. Jeg ved man kan sige jeg er overfølsom, men jeg har levet mit liv med, hvad jeg mener er, høje kriterier til dem jeg vil møde, og han har i mange tråde, også inden denne, vist sig som en jeg aldrig kunne tage mig selv og konen med, til et møde med. Manden har helt enkelt bekriget mig - i forhold til hvad der er rimeligt - på en måde der gør, at jeg har -.NO 2010 rally vhg Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|