Svar: 27
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej.
Hvor mange sekunder kan man forvente at et planet Ocean indhenter i løbet af et døgn? Mit har indhentet 7 sekunder på det sidste døgn.
Lige nu med: Planet Ocean Ref. 2200.5000.
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Da det er COSC certificeret burde det ligge indenfor -4 til +6 sek. Men dette er et minimumskrav, og i virkeligheden burde det være bedre...oftest +/- 3 sek.
Enhver god urmager (søg her på siden for referencer) vil kunne justere det mere præcist ind.
Bemærk dog, at hvis det er nyt, så giv det lige et par uger til at "sætte sig". Først herefter kan du regne med afvigelserne...
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
et ur det vinder 7 sek. i døgnet ville jeg ikke røre ved!
vh Baun
•
Svar: 27
Tråde: 9
EDIT:
Jeg tjekkede lige igen, og det er er altså kun 3 sek foran på et døgn. Havde sat det efter dr's ttv, men kom til at tjekke tv2's ttv, og det er 4 sek foran dr's. Så det havde altså kun vundet 3 sek på et døgn. Det er vel bare helt super så
Lige nu med: Planet Ocean Ref. 2200.5000.
•
Svar: 12
Tråde: 3
J Jensen Skrev:EDIT:
Jeg tjekkede lige igen, og det er er altså kun 3 sek foran på et døgn. Havde sat det efter dr's ttv, men kom til at tjekke tv2's ttv, og det er 4 sek foran dr's. Så det havde altså kun vundet 3 sek på et døgn. Det er vel bare helt super så 
Mit PO går åbenbart meget mere præcist end dit, så. Det vinder også 3 sekunder, men det er på 14 dage...
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Brug
http://www.time.gov ...den tager aldrig fejl
•