Ny Omega model
Læste lige at prisen er 28.800 DKr.
Svar
Kim T Skrev:Læste lige at prisen er 28.800 DKr.

Hvor, og hvem får den hjem til den pris.
Jeg vil ha´ en af dem Icon_e_biggrin
Svar
Var inde hos Steenstrup på Strøget og kigge på en (alm) Planet Ocean 45,5mm her forleden, hvor vi så også kom til at drøfte den nye "Liquid Metal" LE Planet Ocean.

Om man så kan stole på Steenstrups udsagn, skal være usagt, men han mente helt bestemt, at der INGEN "Liquid Metal" kommer til DK....

Naturligvis er det også et spørgsmål om smag og behag, men efter min mening er den klassiske Planet Ocean med mat skive og "gammeldags" Aluminium drejekransindlæg langt smukkere mere toolwatch-præget og mindre "flashy" end den nye LE P.O...
Mvh., Bo.
Svar
Ang. Omega P.O Liquid Metal Limited Edition 1948 stk
Så er der en mulighed for at der kommer nogle få stykker til DK. Men først bliver de solgt til deres egne butikker rundt om i verden, og så må vi se hvor mange der er tilbage.

Jeg har lagt en ordre på en til butikken, men nu må vi se Icon_e_biggrin

Nicolai
Svar
Til Bo / Sea Dweller
Jeg undersøgte sagen igen, efter vi snakkede sammen. Da jeg tænkte at uret måske godt kunne finde vej til DK. Vi må se...
Prisen bliver 28.800 Dkr.

Nicolai
Svar
Den er bare så flot, at noget lignende må komme som mere fast model. Og prisen afskrækker da ikke

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Taget i betragtning at værket stadig er den gode, gamle, men måske ikke yderst raffinerede ETA modificerede Cal. 2500, synes jeg ærligt talt, at prisen godt kunne have været 2.000 til 2.500 lavere..

Havde det været den nye in-house Cal. 8500, havde det været en anden snak...
Mvh., Bo.
Svar
Ja det er sandelig voldsomme priser -

Men omvendt cal 2500 med Co-axial er bestemt et fint og godt værk i klassen af ure mellem 20 og 30 K - men det er altså uhyggeligt at det er prisen for en god Omega.

Hvad er egentlig listeprisen for den herre Seamaster Automatic der indgangsmodel - 18 K ?

vh baun
Svar
Nogen den kender reference nummeret på uret ? og en eventuelt dato hvor det lander i butikkerne. ?
Svar
Tomcat27 Skrev:Nogen den kender reference nummeret på uret ? og en eventuelt dato hvor det lander i butikkerne. ?

Ref nr 222.30.42.20.01.001 Klarlund skriver på deres side de har fået den.. vejl pris her pr 3.7.2010 er 29600 kr..den jeg har bestilt kommer om 1 måned..

mvh hr.holm ‏
Mvh Hr.holm
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)