Ur Rally 2010
Speedy Skrev:En masse udmeldinger om diverse ønsker og forventninger tror jeg kan afholde nogen fra at melde sig til arbejdet.

-Bare mine 5 cent Icon_e_wink

Tror Benny har ret her. Forventningerne er skruet voldsomt op, og dem som mener man sagtens kan få diverse sponsorer, bør da klart melde sig, da vi alle er interesseret i et super godt arrangement igen.
Svar
.. - Måske kunne det lykkes, at få noget positiv respons fra en af de producenter, som en given urmager havde i sit sortiment... Så kunne man derefter gå til forretningen og sige, at producenten også havde interesse i hvilke ure der blev snakket om/kigget på sådan en aften?

- Jeg sammenholder det lidt med ham sælgeren, som fortalte om Maurice Lacroix. Der var selvfølgelig en sælger i egen person, men hvis heldet tilsmilede os, ville et af de store måske sende et par eksotiske modeller til urmageren, i andledningen...?

Er det helt ude i skoven, sådan at tage kontakt til producenterne???

- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar
morten b Skrev:..

Er det helt ude i skoven, sådan at tage kontakt til producenterne???

- Morten
Intet er ude i skoven, heller ikke det, det er bare at gøre det.

Jeg personligt kender ikke nogen - jeg bruger vintage urmagere og ex Klarlund ville trods enkle rep. ikke ane hvem jeg er, ligesom jeg ex ikke har tid til at kaste mig ud over opgaven med at hitte udenlandsk sponsor - men enhver der kan og vil, værsågod og givet med tak fra alle hvis det lykkes. Jeg tror man skal ha en eller kontakt ind i miljøet direkte

Hvis der er nogen herinde der har mulighed for at skaffe sponsor i København, direkte fra butikker eller fra udenlandske fora, så kontakt gerne forummet - eller send en PB til en af dem der har givet tegn på at de vil være med i det nye udvalg.

Jeg tror dog også mange gerne kommer til langt mindre formelle og fine møder, meget afhænger af muligheden for samvær, kigge på ure, spise lidt godt - (buffet udefra Italiensk et eller andet) vin/vand/øl - lidt foredrag o.s.v. Det svære er lokale og overnatning tror jeg - prismæssigt

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
OK! Hvis vi ligesom skal tage fat fra en ende af, så er hermed et forslag til en TO-DO list, mere kan/skal fyldes på:

1. Hvornår? (Forår, sommer el. efterår)

2. Hvor? (City el. Sjælland)

3. Prisleje? (Med/uden overnatning, mad, lokale mm.)

4. Sponsorer? (Klarlund, OM, Swatch Group mm.)

5. Foredrag?

6. Hvem gør hvad?
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Jeg har som Baun ganske rigtig skriver, lidt start kapital til det næste urrally.
Der står helt nøjagtig 7880 kr på kontoen, og disse vil blive overført når det nye møde "udvalg" er etableret.

Jeg ønsker ikke at være en del af et sådan udvalg denne gang, men vil selvfølgelig meget gerne deltage i et arrangement.

MVH

Jacob
Svar
Hej,

Findes der en tråd med beskrivelse af hvordan formen var sidst? Evt. også beskrivelse af hvordan det løb af stablen - hvor mange mennesker, indhold og happenings etc.

???
Svar
CFO Skrev:Hej,
Findes der en tråd med beskrivelse af hvordan formen var sidst? Evt. også beskrivelse af hvordan det løb af stablen - hvor mange mennesker, indhold og happenings etc.
???
Mit bedste bud er: Her og Her

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Nu mangler vi så bare et gruppen konstituerer sig og melder ud at de er igang Icon_e_surprised

vh Baun
Svar
Bare nysgerrig....mht Ur Rally 2010

Er der nogen som har gang i noget?

vh Baun
Svar
Vil bare lige sige jeg sagtens kan finde på at deltage! Er godt nok ny i urverdenen, men har lige kigget på tråde omkring Ur-Rally 2009, og det så super ud! :)
Certina DS Podium Automatic - C674.7029.42.69
Oris Divers Small Second, Date - 643-7609-84-54-MB
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)