Ur Rally 2010
Det er nu ca et år siden arrangementudvalget for Ur Rally 2009 blev etableret.

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=7768&p=60710&hilit=rally#p60710" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=1&t=7768&p=60710&hilit=rally#p60710</a><!-- l -->" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Vi havede så også god tid til arbejdet. Det er vigtigt at få etableret et udvalg og fastsat en dato, så planlægningen kan begynde.

Der var flere fra sidste års udvalg som godt ville med i udvalget 2010 og der var også et par andre der gerne ville med.

Jeg håber I får gang i det, så vi kan få et Øst arrangement "som sparker røv"

Hermed er staffet formelt givet videre til det nye udvalg. Jacob har startkapitalen, så det er lidt lettere denne gang!

vh baun
Svar
Kom nu drenge - hvem er med i udvalget?

Så vidt jeg husker var John og Jacob fra det gamle udvalg klar til at tage en tur mere... Torben kan slet ikke undværes på infomationssiden (og til at sikre den store Omega udstilling, som vi må videre med).

og Johnfyn og en eller to andre var vist også parat til at hoppe med!

vh Baun
Svar
Ja ja rolig nu Per...vi er jo nogen der "kun" er on-line med mellemrum Icon_e_biggrin

Jeg meldte mig rigtig nok sidste gang og det står jeg ved, bare jeg kun skal være "del-tovholder" og ikke "hovedmand"!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
jo jo - tålmodighed - men der var 124 inde og se indlæget før første mand meldte sig!

Men godt du er med - så kommer der sikkert hurtigt flere!

vh Baun
Svar
Jeg kan være med som nødløsning, har en del andet, men afviser ikke. Der skal en anden hovedmand på banen i alle fald.

Jeg tror det skal gribes fordomsfrit an. Vi så sidst, at det ikke var så nemt at få noget forkromet i København for de penge vi mente kunne bære det. Vi har en start kapital og det hjælper, men en redning ala Steffen/MC MOrtensen fra sidst, ville jo være sympatisk, om end måske svær at finde i CPH

Ellers må det blive et mere skrabet arrangement, men det kan sikkert også laves hyggeligt.

Lad os se om der kommer en hovedmand, jeg er ikke afvisende for at tage lidt del

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Måske er priserne i Kbh i et andet leje end Herning, men omvendt burde det også være muligt at finde en-to "solide" sponsorer til at løfte niveauet samt sænke prisen for deltagelse. Men det kræver jo lidt forarbejde, hvilket kbh´erne tydeligvis ikke just står i kø for at melde sig frivilligt til Icon_e_wink

/Mads
Svar
Hvis der mangler nogle (nord)sjællændere, kan jeg sagtens give en hånd med... Bor delvist, nord for Hillerød og så i Ringsted (pga. urmagerskolen)... Så praktiske ting afhænger af så meget, men sidst foregik det meste jo ved tlf. møder.
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Måske er priserne i Kbh i et andet leje end Herning, men omvendt burde det også være muligt at finde en-to "solide" sponsorer til at løfte niveauet samt sænke prisen for deltagelse. Men det kræver jo lidt forarbejde, hvilket kbh´erne tydeligvis ikke just står i kø for at melde sig frivilligt til Icon_e_wink

/Mads
Sikkert - men urmagerne står nu ikke så let i kø for at tilbyde det Steffen/MC MOrtensen gjorde desværre - men ja, der kan da nok drives lobby af nogen der bruger urmagerne her i staden, og det behøver man jo ikke bo i KBH for

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Nogle tanker om UR 2010;
Vi skal være taknemmelige for den store donation Steffen Mortensen gav til UR 2009.
-Det kommer ikke til at gentage sig.

Næste urmøde bliver på andre vilkår og til en anden pris, da vi denne gang kommer til at betale gildet selv -eller ihvertfald langt det meste.

Så for mig at se bliver UR 2010 er et nyt koncept hvor de der påtager sig opgaven har fuld råderet til at bestemme hvordan det skal arrangeres.
Det er udemærket at have nogle forventninger til arrangementet, men hvis man vil have indflydelse er der vel ikke andet for end at melde sig til arbejdsgruppen!

En masse udmeldinger om diverse ønsker og forventninger tror jeg kan afholde nogen fra at melde sig til arbejdet.

-Bare mine 5 cent Icon_e_wink
Svar
Jeg har tidligere tilkendegivet at jeg gerne deltager i at arrangere 2010.

Og det står jeg naturligvis ved. Så jeg er med!

/
Icon_+1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)