Afstemning: Hvilket ur skal jeg vælge?
Omega Seamaster Professional 2254.5000
Longines Legend Diver
[Vis resultater]

Skal - skal ikke. Omega vs Longines
Jeg har fået mulighed for at bytte mit Seamaster til en Longines Legend Diver, men jeg er meget i tvivl om det er det rigtige at gøre, da det skal være min daglige beater indtil en gang i foråret...

Omega Seamaster Professional 2254.5000
[attachment=1]<!-- ia1 -->Billede0113-kopi.jpg<!-- ia1 -->[/attachment]

Longines Legend Diver (Billedet er lånt herfra siden, håber det er ok for det er knageme et godt billede Icon_e_smile)
[attachment=0]<!-- ia0 -->LLD_600x600.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
phrede Skrev:Longines Legend Diver (Billedet er lånt herfra siden, håber det er ok for det er knageme et godt billede Icon_e_smile)]

Helt i orden. Den befinder sig vist stadig til salg hos Krognos for 8.500.- Icon_e_wink
Svar
Claus_K Skrev:
phrede Skrev:Longines Legend Diver (Billedet er lånt herfra siden, håber det er ok for det er knageme et godt billede Icon_e_smile)]

Helt i orden. Den befinder sig vist stadig til salg hos Krognos for 8.500.- Icon_e_wink

Hehe tak. Nå så det er din gamle han har? Hvorfor skildte du dig af med den?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Jeg har haft begge ure, begge er fede med en lille fordel til Omega'en. Så den ville jeg beholde......
Svar
phrede Skrev:
Claus_K Skrev:

Hehe tak. Nå så det er din gamle han har? Hvorfor skildte du dig af med den?

Jeg købte en JLC som havde overlap i designet - og ville derfor hellere sætte pengene i noget helt andet. Det er et fedt ur...no doubt Icon_e_wink
Svar
Stemte Longines. Måske Omegaen har et lille plus i finish, men den ses jo på vældig mange arme, så altid sjovt med lidt afvigelse, og begge er flotte - nå ja Omegaen flottest, men Longines lidt anderledes

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Helt sikkert Omega'en
Svar
Stemte Omega ................. men det er jo også min "den gamle" Icon_e_wink

Men selvom den Longines er et flot og lækkert ur, så mener jeg ikke at den når 2254 til sokkeholderne ................ men det er jo bare min smag Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg stemte også 2254. Det er, efter min mening, Omegas smukkeste nyere Seamaster. Longines er også lækker, men et ur i dén priskategori med SÅ ringe lume ... det holder altså ikke en meter ... Icon_e_wink Icon_redface Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg stemmer 2254.

Har selv en 2254, og synes stadig at det er den flotteste nyere Seamaster.

Desuden kan bedre lide designet end den Longines du sammenligner med.

Mvh Hans Henrik
vh Hans Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)