Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Seiko er vel også en af de få der har deres helt egen lumen fabrik hvor andre køber fra stor producenter af dette? Har andre egen produktion af Lumen egentlig
vh
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Hvorvidt andre urfabrikanter har egen lumefabrik er jeg ikke klar over, men mon ikke den schweiziske ur-industri har en pendant til Lumibrite, som Seikos lume kaldes ? Superluminova, måske ?
De venligste hilsner, John
•
Joepete Skrev:Hvorvidt andre urfabrikanter har egen lumefabrik er jeg ikke klar over, men mon ikke den schweiziske ur-industri har en pendant til Lumibrite, som Seikos lume kaldes ? Superluminova, måske ?
Jo da -Luminova og Superluminova, men det er jo ikke udpræget in-house, men en fabrik som alle kan købe hos - Lumibrite er vel Seikos eget mener jeg?
vh
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
Joepete Skrev:Hvorvidt andre urfabrikanter har egen lumefabrik er jeg ikke klar over, men mon ikke den schweiziske ur-industri har en pendant til Lumibrite, som Seikos lume kaldes ? Superluminova, måske ?
Den schweiziske ur-industri får leveret "lume" af
fabrikken Tritec
Med venlig hilsen - Geodoc
•
Geodoc Skrev:Joepete Skrev:Hvorvidt andre urfabrikanter har egen lumefabrik er jeg ikke klar over, men mon ikke den schweiziske ur-industri har en pendant til Lumibrite, som Seikos lume kaldes ? Superluminova, måske ?
Den schweiziske ur-industri får leveret "lume" af fabrikken Tritec
Med venlig hilsen - Geodoc
Jep som jo står for Luminova tidligere og Super-luminova idag - og derved er der jo allerede et
lille hul i
alt in-house hos ganske mange af Schweizerne skulle jeg mene - eller? Har ex Rolex eller Omega egen Lunimnova - næppe??
vh
•