Ønske Rolex (GMT Master 43mm)
Er jeg den eneste som (meget) gerne så Rolex udbyde GMT Master i en 43mm udgave og svagt højere kasse?

For mig ville en sådan sag være langt mere attraktiv end Deepsea, som jeg finder for klodset. Selvsagt er det et lækkert ur, det har bare langt fra den klasse som GMT'en har. Skiven er for rodet med al' teksten og kassen for "bulky".

Uanset jeg endnu har tilgode at kaste den slags penge (40k+) efter et ur, så ville jeg gøre det "on the spot" i tilfældet af et sådant ønske Rolex (GMT Master 43mm). Det ville for mig være noget nær det ultimative ur.

Hvad synes I? Og forbliver det ren ønsketænkning? God lørdag til Jer alle.
Svar
Da det ikke er mere end et par år siden Rolex kom med den nye udgave af GMT en, så er der nok ikke store chancer for at de ændre den i nærmeste fremtid, og personligt ville jeg ikke ønske den større.

Mvh Hans Henrik
vh Hans Henrik
Svar
Jeg synes, at den nye størrelse er ganske passende - men det er en skam, at den kun er "rated" til 100 meter !

Men når den nye Submariner S/S kommer med den nye kasse og keramisk lynette, så tror jeg, at Rolex har lavet en ny klassiker !!

Personligt synes jeg nu stadig, at Deepsea er i en klasse for sig - om kassen og dimensionerne er for store bliver nok ved med at være et spørgsmål om personlig smag. Deepsea er jo ret beset ikke voldsomt stor, når man sammenligner med mange andre urmærker end lige Rolex selv Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Personligt synes jeg ikke GMT´ern skal være større, og det bliver den heller ikke. Ja det tror jeg i hvert fald ikke på.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)