21-08-2009, 05:35 PM
Mvh Klaus
|
Lidt weekend vintage...
|
|
21-08-2009, 05:35 PM
Mvh Klaus
21-08-2009, 05:46 PM
Det var da en god idé - jeg kunne i alle fald sagtens overtales til at bære det "skrammel"
Flotte fotos af et smukt ur De venligste hilsner, John
21-08-2009, 07:18 PM
Ikke lige så flot eller sporty - men hyggeligt på armen igen - 37 mm
![]() ret fladt ![]() en pæn bagside ![]() pænt uden at være prangende ![]() men ja vintage føles rart vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
21-08-2009, 08:07 PM
Stort til lykke med dagen, Baun - og dejligt at se, at man godt kan holde af både Omega OG Rolex
John, den GP har nogle imponerende tritium arabertal De venligste hilsner, John
21-08-2009, 08:58 PM
Mit vintage Polaris ved siden af en spritny Polaris....vintage til venstre...
![]() Det er svært at se forskel (bortset fra slitage og en anden gravering på bagsiden af den nye), men alarmerne lyder forskelligt. Den nye er mere som en klokke, mens den gamle lyder som en "klikken".
21-08-2009, 10:08 PM
Joepete Skrev:John, den GP har nogle imponerende tritium arabertalIngen tvivl om at det er tritium. Jeg kan tro de er opfriskede, d.v.s at man har kommet yderliger masse på, men jeg er langt fra sikker. Selve skiven er både oppefra og nedenfra original, men de opøjede tal kan man have tvivl om. Jeg har dog set, også på mange andre fora, at tritium i visse blandinger, kan opføre sig sådan - hæve OG krympe i udstrækning samtidigt naturligvis - så bunden blottes. Det kan let ses i gamle speedmaster eller rail masters. Hr er det dog måske nok lidt for tydligt, jeg ved det helt enkelt ikke. Det lyser ikke noget større - så det kunne være originalt. Military tror jeg ikke det er - men ja - der military style over det. Den er flottere i virkeligheden end på billeder vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
21-08-2009, 10:14 PM
Hvor gammel er den GP John?
Umiddelbart vil jeg tro det er radium og ikke tritium. Mvh Klaus Mvh Klaus
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|