how many bloggers are in the pockets of watch makers?
how many bloggers are in the pockets of watch makers? or are maybe serving their own intrests,selling grey market watches.i do not know but i have my suspicions.did antiquorum buy time zone,just to shut them up?and will patek and omega buy the new york times,for exsposing them?did you know that world record prices for patek and omega not forgetting rolex are bullshit.they are all manipulating the market,bidding their own watches up and buying them.car dealers do the same,and you know how much we trust them. willy the angry
Svar
Jeg tror ikke umiddelbart nogen herinde er i lommen på en urfabrik og reklamerer for et mærke i det skjulte. Vi ved vi har visse professionelle, nuværende så vel som tidligere imellem os, her kan det være nemt at nævne Peter Halse som har sin butik i Horsens. Vist kan det ske han nævner at han har et ur på lager, og det kommer vel ikke som den store overraskelse, men at Peter også er hobbymand står lysende klart.
Vi har også grey market folk herinde, men jeg har nu faktisk aldrig set dem - på forummet - arbejde i egen interesse.Selvfølgeligt er det rimeligt at være på vagt - men vi kender hinanden rimeligt godt herinde, og det andet ville også meget hurtigt blive gennemskuet.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Jeg tror ikke umiddelbart nogen herinde er i lommen på en urfabrik og reklamerer for et mærke i det skjulte. Vi ved vi har visse professionelle, nuværende så vel som tidligere imellem os, her kan det være nemt at nævne Peter Halse som har sin butik i Horsens. Vist kan det ske han nævner at han har et ur på lager, og det kommer vel ikke som den store overraskelse, men at Peter også er hobbymand står lysende klart.
Vi har også grey market folk herinde, men jeg har nu faktisk aldrig set dem - på forummet - arbejde i egen interesse.Selvfølgeligt er det rimeligt at være på vagt - men vi kender hinanden rimeligt godt herinde, og det andet ville også meget hurtigt blive gennemskuet.

vh
willy.i do not think the problem is in denmark.and i think that you have a fantastic network in denmark,because here you all know and respect one another.i am talking more international.the watch firms realised a few years ago,how much a well respected blogger could hurt them.example timezone walt review of rolex.
Svar
willy Skrev:
hannover_dk Skrev:Jeg tror ikke umiddelbart nogen herinde er i lommen på en urfabrik og reklamerer for et mærke i det skjulte. Vi ved vi har visse professionelle, nuværende så vel som tidligere imellem os, her kan det være nemt at nævne Peter Halse som har sin butik i Horsens. Vist kan det ske han nævner at han har et ur på lager, og det kommer vel ikke som den store overraskelse, men at Peter også er hobbymand står lysende klart.

vh
willy.i do not think the problem is in denmark.and i think that you have a fantastic network in denmark,because here you all know and respect one another.i am talking more international.the watch firms realised a few years ago,how much a well respected blogger could hurt them.example timezone walt review of rolex.

Der sker sikkert en masse af sådan noget på TZ!
På foraer som NAWCC's MB er der sikkert også en masse der ikke er helt neutrale hvad ang. forskellige drejestole, delehoveder, tap-poler-anordninger, olier, fjedervindere, værkholdere osv. osv. osv. Men de er for det meste også lavet af mindre firmaer i USA, hvor brugeren måske er ejer af selvskabet.
Derfor skal man nok kigge sig lidt for, især i tools forummet, men der er heldigvis en masse ordenlige mennesker som hjælper så meget de kan!
Svar
Det ville da også være naivt, hvis man tror det er den ultimative sandhed, man får på diverse foras...

Påvirkninger kommer jo alle steder fra... Ingen er helt neutrale....
Svar
willy Skrev:google philippe dufour.see timezone interview.a visit with p.d.when this man who is considerd to be the worlds finest crafter of watches.says .quote.the germans have surppassed the swiss.the lange datograph is perfect in every detail.i am sorry but when this man makes a statement like that,you have to take it seriously.willy the angry

Kan ske Philippe Dufour er i lommen hos Lange Icon_question Icon_e_surprised

Jeg tror det er meget normalt, det sker i alle brancher, f.eks. også læger og medicinalindustrien.
İmage
Svar
Tænk jeg har haft samme indskydelse Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Ingen er helt neutrale jeg har fået det bevidst mange gange i min egen branche hvorfor
skulle urverden være anderledes Icon_question ikke at der er noget forkert i det
Svar
ClausT Skrev:Det ville da også være naivt, hvis man tror det er den ultimative sandhed, man får på diverse foras...

Påvirkninger kommer jo alle steder fra... Ingen er helt neutrale....
willy the angry.you only get the ultimate truth from me
Svar
Magnum Skrev:
willy Skrev:google philippe dufour.see timezone interview.a visit with p.d.when this man who is considerd to be the worlds finest crafter of watches.says .quote.the germans have surppassed the swiss.the lange datograph is perfect in every detail.i am sorry but when this man makes a statement like that,you have to take it seriously.willy the angry

Kan ske Philippe Dufour er i lommen hos Lange Icon_question Icon_e_surprised

Jeg tror det er meget normalt, det sker i alle brancher, f.eks. også læger og medicinalindustrien.
willy the angry.do not give me such a fucking shock again.i nearly choked on my bacon and eggs
Svar
Det du kalder den ultimative sandhed willy er set gennem dine øjne,andre ser måske sandheden med andre øjne og fortolker den anderledes.

Det kan gøre at der komme to meninger ud af den uden nogle af dem er forkerte Icon_e_surprised
håber ikke du var ved at ødelægge dine æg og bacon endnu engang.

Hvorfor køber du ikke bare det Lange du er så glad for så er alle glade tror jeg(vi kan nok også leve uden den samme læresætning igen og igen),så køber alle os andre uvidene fjolser hvad vi vil have det er jo en ren win win for alle Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)