Hamborg på søndag?
Er der en hel bil kolonne fra jylland til Uhrenbörs i Uni-Mensa, Hamborg på søndag?

Er der nogle sjællændere der kører derned?

Ved der var tale om at PM til John Tio hvis man ville afsted, men PM er vel ikke oppe og køre endnu eller?
Svar
Uuups... jeg vil melde her tilbage snarest, men nu er det mig som evt. er nødt til at bakke ud. C´est la vie...
John
PS. Der var vist ikke hellere bredere interesse for børsen; Speedy og Baun var de eneste som kontaktede mig.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Loncar var vist også med....

Kommer der en bil forbi Nyborg er jeg meget gerne med!

vh baun
Svar
Hej ! Desværre, guys... jeg er nødt til at melde pas, specielt også pga. at min gode kammerat, jeg havde regnet at have med som teknisk superviser, også er det.
Jeg risikerer at blive slettet fra arvefølgen i familien + børneværnet vil komme og hente min søn hvis jeg ikke tropper op for at deltage familieweekenden.
Jeg siger undskyld og håber at Loncar, Baun og Speedy for mere folk narret med og at I vil have en rigtigt go´ Uhrenbörs i Hamburg... Icon_redface
Best - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Jeg er nu ikke så sikker på at jeg skal afsted, men var der nu lige et par pladser i en bil fra Kbh. tror jeg at mig og en god urven kunne overtales til at sidde med og deles om udgifterne Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)