Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej Morgan
Det med de 20% i minus er Swatch Group, Rolex og Patek Philippe, ved jeg ikke noget om.
MVH Peter
•
Svar: 502
Modtaget Likes: 289 i 141 svar
Givet Likes: 121
Citat:Nu har jeg det ikke fra hestens egen mund, men der skulle være 50% i morgen som er sidste dag.
Super debut for et først indlæg, det er nemlig en and, kommer nemlig selv derinde fra, og der stod stadig "kun" 40%. Plus at idag ikke er sidste dag, overhørte ihvertfald en ekspedient sige at sidste dag var i morgen. Må indrømme at udvalget var så sparsomt, at jeg ikke har tænkt mig at kigge ind i morgen for at se om de rammer de 50% der.
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Jeg er også lige - lørdag eftermiddag - kommet derindefra. Køen var lang, og der blev langet en del ure over disken, Longines, de sidste Breitling (dame), Certina m.v. Der er stort set kun quarts (en del Certina og Tissot), Rado, Bvlgari og de overpyntede/komplicerede GP'er tilbage - bl.a. dem med reklame for BMW/Oracle Racing i blå og rød. Og de er altså ikke så kønne som en GMT Pepsi....
Jeg købte den sidste Mont Blanc kuglepen i sølv; den er lidt mere tjekket end den i sort plastik, som jeg har i forvejen... Der er en del fyldepenne og pencils tilbage, plus dame-størrelse rollerball/ballpoint.
Og de har åben i morgen!
/Bjørn.
•
Svar: 88
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg var også der inde og kigge idag. Mest for at se om de havde noget i prisklassen 5000,- eller billigere. Desværre var der kun ganske få modeller og der var ikke umiddelbart nogle af dem jeg følte at jeg måtte eje!
Så min jagt på et ur fortsætter, desværre!
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S
•
Svar: 6,268
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Slutdagen på et ophørsudsalg er sjældent noget at gå efter, da alle de gode ting allerede er solgt.
MVH Peter
•