Ur til Max. 80 - 100.000 kr.
Bertel Skrev:Design:

Diameter: 42mm - 46mm - Max 18mm høj.
Design: Sporty, dress og maskulint.
Kronograf: Ikke et must
Lænke: Ja
Farve: Meget gerne sort. - Sort lænke, sort skive, sort dial. - IKKE et must.
Kronograf viser, farve: Rød. - IKKE et must.
Selvlysende viser: IKKE et must.

Værket:

Holdbart, det er et ur som skal holde i mere end 5 år !
Automatisk værk.

Har du overvejet noget Zenith Defy Classic (feks. en sort Aero) eller Defy Extreme?

İmage

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
Et godt eksempel på hvor meget uret falder i pris kunne være IWC Big Pilot, koster vist 88.000 i vejl. og der er et til salg her i DK til 49.000, 3 mdr. gammel Icon_smil Ellers et flot ur som passer godt på det du skriver, ud over det med lænken..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Bertel Skrev:Design:

Diameter: 42mm - 46mm - Max 18mm høj.
Design: Sporty, dress og maskulint.
Kronograf: Ikke et must
Lænke: Ja
Farve: Meget gerne sort. - Sort lænke, sort skive, sort dial. - IKKE et must.
Kronograf viser, farve: Rød. - IKKE et must.
Selvlysende viser: IKKE et must.

Værket:

Holdbart, det er et ur som skal holde i mere end 5 år !
Automatisk værk.

Andet:
Uret må ikke være Vintage. Det skal være nyt ! Uret vil blive købt i en urforhandler i DK, så henhold til priser, bør i være opmærksomme på dette.

Rigtig mange tak for hjælpen.

Der er kun ÈT at sige:::
glashütte original sport evolution impact chronograf - JA TAK! Icon_cool

İmage
PÅ EN LÆKKER REM
İmage
PÅ EN LIGE SÅ LÆKKER LÆNKE

www.glashuette-original.com

Du får hele pakken med dette ur! - Det er bare kvalitet hele vejen igennem!!!
Det eneste sted jeg skuffet må erkende, at jeg ikke kan komme med positiv info er at der ikke er autoriseret sælger i DK.. Du skal lige lidt syd for grænsen, men hvem vil ikke gerne køre en tur for et ur som dette!?? Icon_e_wink

Hilsen Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar
Tillykke med at du har muligheden for at købe i dette prislag RESPEKT herfra Icon_cool Icon_cool
der er rigtig mange smukke modeller at vælge imellem heroppe.

Jeg ville klart foreslå at gå JLC vejen og vælge fra deres smukke dykker/tool ure ud fra
hvad du forlanger af uret.

Nu kommer jeg aldrig til at købe i dette prislag desværre men skulle jeg ville jagten
helt sikkert gå ind på et JLC polaris (nummer et på min liste)
Svar
Jeg takker for jeres hurtige svar - jeg vil gå i øjefald med de mærker i har bragt frem. Jeg har ingen forstand på ure, overhovedet - tvivler på at jeg nogensinde får det. Jeg håber på at få tid og overskud til at få denne spændende interresse, og følge med andre og måske lærer andre at kende.
Et måske dumt svar; findes der kun stopur som kronograf, på disse prisdygtige ure?

- Jeg må erkende at have en vis form for irritation, over at ure falder så dramatisk i pris, men det stopper mig ikke i mit køb. Sådan er det også med ens bil m.v. Icon_e_smile

MVH
Svar
Hej Bertel

Kan se du er fra Aalborg som jeg selv Icon_smil

Ikke at forklejne Klitgaard der har lidt rolex, Breitling osv. Men jeg synes du skulle ofre dig selv en tur til Kbh og besøge Klarlund, Hvelplund osv. så du kan få set nogle forskellige ure IRL. Udvalget er trods alt noget større der..

Hvis du er interesseret har jeg nogle kataloger du gerne må låne så du måske kan spore dig ind på hvilket mærke eller stil dit kommende ur være
Svar
Kronograf = stopur.
Langt de fleste mærker har modeller med og uden kronograf.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Bertel Skrev:findes der kun stopur som kronograf, på disse prisdygtige ure?

Er det helt forkert antaget, at du måske slet ikke er interesseret i stopurs-funktionen? Måske skal du også overveje hvad der ellers kan fås i den store mekaniske verden???

et eksempel - "GMT" (en ekstra tids-zone på uret) og "Big date"-display (et ekstra stort dato-visnings-felt);

İmage
Igen på en stor flot lænke...

İmage
Og en lækker rem med detaljer i rødt.

http://www.lussori.com/glashutte-origina...watch.html -- Lidt om uret

- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar
Flot GMT Morten. Har du den?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Et Vacheron Constation Overseas Chrono passer på en stor del af dine ønsker, og AP RO Chrono er heller ikke helt ved siden af.

De fåes i forskellige farver, her er mine valg.

İmage

/Crook
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)