Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009
Micki Jensen Skrev:Det er vel fint man gør det lidt mindre, men går du ind og beskær et billede, ja så er det jo redigeret.

Jeg er sikker på at Sogge tænker på andet end alm. beskæring........
Svar
Vil ikke gøre mig til dommer over det på nogen måde, sad bare og kikket lidt og undret mig Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Ja, undskyld mig, men at beskære og gøre billedet mindre ... er det ikke ok ? Sorry, men det tog jeg lidt som en selvfølge Icon_redface
De venligste hilsner, John
Svar
Micki, er det et billede eller to du kan lide - når du nu alligevel er her ?
Svar
Sogge, send venligst en PB med uddybelse af punkt 1, så vi får konkretiseret, tak. Jeg retter så til ifht dine anvisninger.
Svar
Seamus Skrev:Et fra arkiverne

İmage

Thomas

Og Thomas kom på banen.......

Klart det bedste hidtil, men du har også et nyt fra dit Tuna......
Svar
Joepete Skrev:Ja, undskyld mig, men at beskære og gøre billedet mindre ... er det ikke ok ? Sorry, men det tog jeg lidt som en selvfølge Icon_redface
Fantastiske billeder, jeg vil lige se tråden færdig, men Joepete er samlet set klart bedst til nu. Beskæring eller nedsættelse af størrelse må da være i orden, det ændrer jo ikke ved Lumen på nogen måde - det må være alt det andet der tænkes på i 0 behandling

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg ser nu at reglen om IKKE at måtte anvende billedredigeringsværktøjer kan "gradbøjes" og det var jo ikke hensigten. Regel nummer 1 udvides derfor til at lyde:

"1.Man må IKKE anvende billedbehandlingsværktøjer. Dog er resizing og beskæring tilladt"

Dette var min intention med denne regel, og jeg beklager at det ikke fremgik tydeligt nok fra starten.

Icon_redface Sogge
Svar
Rolex GMT II
İmage

Seiko Tuna Can
İmage

Stemmer på Joepetes Sumo-skud

MVH

SK
/SK
Svar
Joepete Skrev:Sumo Bond Icon_rolleyes

İmage

Som skrevet:
Jeg stemmer på dette billede!!!

MVH

SK
/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)