Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg hopper med på GO ! Den foreslog jeg vist også i mit første indlæg, men lad os endelig vende tilbage til topic - tak, HG
De venligste hilsner, John
•
Svar: 417
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tak for jeres indput.. igen.. men jeg er stået lidt af denne tråd da jeg er blevet lidt træt af denne her "børnehavediskussion"
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Jeg "opgav" også, men det var for at give dig lidt input - hvis du havde "glemt" du havde fået
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 537
Tråde: 34
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
watchfreak2003 Skrev:makita Skrev:Damn, at de så ikke lige vidste det hos NASA og valgte et Omega istedet for Rolex. Men okay de satte vel også krav til at lænken ligeledes skulle nå helt til månen i et stykke. Heldigvis vurderede og valgte de rigtigt til glæde for menneskeheden. Apropos askebægervaskeri og blive "stinkende" rig deraf, så kunne man med fordel skifte den nyttesløse originalmonterede lænke i det frygtindgydende solide rolexur til gummirem med vaniliesmag som omtalt i anden tråd (minimum 2 fluer med et slag, the ones following the smell not counted for). De fås vel både i rød og gul så de passer til svinghjulene i motorblokken. Selvom Nasa-historien er det eneste faktuelle omkring holdbarhed/robusthed i diskussion, så falder det meget belejligt liiiige udenfor den URianske kalender der så åbenbart starter fra 1970.... (hvad man ikke ved har man som bekendt ikke ondt af)
Citat:Sjovt Einstein – bortset fra at den omtalte Rolex kaliber først er produceret 19 år efter den historiske begivenhed du beskriver. Ikke særligt faktuelt i min bog.
Mester skal have sig et ur han kan bruge hver dag – et ur han kan bruge til alt. Det skal altså være pålideligt, robust & holdbart. I denne kategori er det indiskutabelt at Rolex er kongen.
Citat:Som jeg forstår det du siger skal mester have et UR, vel ikke en kaliber tapet til håndleddet. Nasa samlede sammen hvad der var af kvalificerede bud på et holdbart UR som skulle benyttes i forbindelse med rejse til månen(og for dem er der ingen shortcuts). Disse blev alle testet efter bl.a. de parametre du selv kroner Rolex som kongen over dem alle. En uvildig test af NASA dengang viste dog en anden realitet og forhåbentligt var Rolex vel i det mindste repræsenteret ved lejligheden. Dette fremførte jeg i forlængelse af hvad der allerede er blevet konstateret af flere i gennem denne tråd, at der ikke findes nylige faktuelle test der underbygger din påstand: "i denne kategori er det indiskutabelt at Rolex er Kongen". Eneste faktuelle Nasa-test siger derimod: indiskutabelt? -forkert, diskutabelt? -forkert? forkert? -rigtigt!! Før der foreligger nye tests der siger andet er der heller ikke belæg for at konkludere andet. Om det var værket, urkasse, lænke eller andet der overbeviste NASA om Omega er underordnet. Disse er ALLE bestanddele af et UR.
•