Nyt ur med hjem fra Peter Halse.....
Jo, tak. Det kunne jo være rart at møde nogle ægte eksperter. Er dog lidt tilbageholdende, da jeg jo er en værre krejler, nærighund og under tøflen = mine urkøb ligger i den meget lave ende ...
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Jo, tak. Det kunne jo være rart at møde nogle ægte eksperter. Er dog lidt tilbageholdende, da jeg jo er en værre krejler, nærighund og under tøflen = mine urkøb ligger i den meget lave ende ...

Ja, lad os håbe at vi kan få nogle eksperter til at deltage også......
Svar
Mit problem er klart her i sommermånederne at week-enden står på sommerhus oftest så kan ungerne ha huset for sig.
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Mit problem er klart her i sommermånederne at week-enden står på sommerhus oftest så kan ungerne ha huset for sig.

Jamen, vi kommer da gerne og besøger dig i sommerhuset Icon_e_biggrin
Svar
Jeg kommer selvfølgelig hvis jeg kan.....

Der er vist mange eksperter - men det kommer jo lidt an på emnet. Hvis du gider høre på noget om Omega Vintage Dress ure kan jeg godt underholde (eller kede) et par timer.

vi ses pludselig på Fyn....

Der er mange urtosser på Fyn efterhånden, så mon ikke der er basis for en hygge GTG-Fyn....

Vi kan snart sige - hvor mon månedens møde bliver... og så er vi jo tæt på at være kørende....

Herligt!

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Jeg kommer selvfølgelig hvis jeg kan.....

Der er vist mange eksperter - men det kommer jo lidt an på emnet. Hvis du gider høre på noget om Omega Vintage Dress ure kan jeg godt underholde (eller kede) et par timer.

vi ses pludselig på Fyn....

Der er mange urtosser på Fyn efterhånden, så mon ikke der er basis for en hygge GTG-Fyn....

Vi kan snart sige - hvor mon månedens møde bliver... og så er vi jo tæt på at være kørende....

Herligt!

vh Baun

Selvfølgelig skal vi passe på at det ikke bliver for ofte, men det giver jo sig selv hvis ikke der er nok tilmeldinger...... Jeg vil gerne deltage til 4-5 urmøder om året, det er vist passende.
Svar
Tukjær Skrev:
Joepete Skrev:Jo, tak. Det kunne jo være rart at møde nogle ægte eksperter. Er dog lidt tilbageholdende, da jeg jo er en værre krejler, nærighund og under tøflen = mine urkøb ligger i den meget lave ende ...

Jeg mener da at have set at ganske mange "eksperter" tidligere har deltaget i de fynske urtræf? Eller hvad er jeres diffinition af en ægte urekspert?

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:
Tukjær Skrev:

Jeg mener da at have set at ganske mange "eksperter" tidligere har deltaget i de fynske urtræf? Eller hvad er jeres diffinition af en ægte urekspert?

/Mads

Jo, sidst havde vi Baun, Speedy, Peter og Geodoc med. De ved bestemt hvad de skriver/taler om......

Men Mads...... Vi vil jo gerne møde dig også Icon_e_wink
Svar
Drøn klare eksperter du nævner Tukjær

(Eks-pert er som bekendt en tidligere pert som er holdt op som pert - og nu derfor betegnes eks-pert)

I kan jo også selv en masse - meget mere end os andre, om netop de divers og ur typer i går efter - så hvad det angår klarer i jer mere end fint med jeres GTG - en rigtig god blanding.
Mads kan tilføre noget hvor som helst det er en helt anden sag,

Lidt kedeligt at ikke alle skal i sommerhuse, så man havde et GTG en helt almindelige kedelig Torsdag eller Onsdag aften - men jeg forstår Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Lidt kedeligt at ikke alle skal i sommerhuse, så man havde et GTG en helt almindelige kedelig Torsdag eller Onsdag aften - men jeg forstår Icon_e_smile
vh

Jamen John, du kan da bare invitere til GTG en onsdag eller torsdag aften. Jeg kommer gerne Icon_e_biggrin .

Er da sikker på at også folk der ikke skal i sommerhus i weekenden vil være interesseret Icon_e_wink .
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)