Nyt ur med hjem fra Peter Halse.....
Det er svært ikke at blive fristet når man besøge Peter i Horsens. Han har rigtigt mange fede ure på lager, blandt andet en Maurice Lacroix Miros Diver, som er flot som et dress ur (må desværre vente til senere).....

Jeg kommer derop for at købe en gummi rem til mit Breitling og kigger selvfølgelig lidt rundt på alle urene imens Peter montere remmen, så fanger et ur mit blik..... endda et ur som jeg har på min ønskeliste, men som bestemt ikke skulle købes nu Icon_e_surprised

Peter er, som bekendt, en god sælger og foreslår en fornuftig pris..... Vi snakker lidt imens jeg overvejer og det ender selvfølgelig med at jeg slår til......

İmage
Svar
Smart - men vi vil se mere
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Smart - men vi vil se mere
vh

Med dit "ur" øje, er jeg sikker på du allerede nu har et bud....?

Det er nyt, det er fra en af de lidt større, det er selvfølgelig fra Schweitz.....

İmage
Svar
Den er svær? Men tror en Baume & Mercier diver? Icon_e_smile
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
Svar
Benjamin Lysgaard Skrev:Den er svær? Men tror en Baume & Mercier diver? Icon_e_smile

Nej.....

Her er et billed mere,

İmage
Svar
Så ved jeg det ikke, et Tissot måske?
Svar
Eller Longines?
Svar
Er det ikke et Longines HydroConquest?
Svar
Nemlig,

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Sådan en har jeg også - Købt i Portugal sidste år. Et svinefedt ur til prisen. Har en god tyngde og sidder perfekt på armen. Jeg har ellers kun set det med sort skive i DK. Eller det lille med quartz-værk. Tillykke med et dejligt ur.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)