Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Ja herregud, hvis det er LE og så henvender sig til de rige og MEGET metroseksuelle, så hvorfor ikke. Man kan mene mærket er for fint til den slags. Rolls Royce var fortørnet over John Lennon købte en som han lod bemale med psykadelske figurer (mennesker) - Herregud de lever jo stadigt (rolls altså)
Så længe de i deres hovedlinie holder stil, så værsgo til lidt spræl til folk som måske alligevel skifter ur som var visse andre skifter underbukser (hver 14.dag og så en ny farve på så fruen i huset kan se det)
vh
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Hmm ikke just min smag, men omvendt har jeg det også fint mad at AP giver den lidt gas og ikke er så kedelige og traditionelle. Der skal 10 dårlige modeller til at lave en god

Så heldigvis ramme de rigtigt nu og da. Se bare EOD, RB II, JPM og Safari
/Mads
•
Svar: 88
Tråde: 13
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Synes netop det er dejligt at se et gammelt mærke der laver lidt moderne ure - synes nærmest dem med 82 små diamanter virker mere kikset end farven rød.....
Men der er måske lidt inflation i LE
Men omvendt synes jeg også at nogle mærker laver LE i et oplag der siger spar to
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Kan slet ikke lide nogen af deres ure - og dette ligeså.
•
Svar: 729
Tråde: 40
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Det ligner en feminin Hummer.
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Lidt over the top efter smag, men hvis markedet er der...
AP har dog i mine øjne haft lidt for mange LE modeller de senere år, men samtidig gør det jo også, at man ikke oplever samme hvermandseje som med Sub, Seamaster, etc.
Som Baun ville sige: "Den passer fint, den dag man har røde badeshort på på stranden!"
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 524
Tråde: 50
Jeg synes det ser billigt og plastik "agtigt" ud på de billeder.. Bestemt ikke lige min stil, men jeg er måske også lidt puridisk i det
•
Svar: 278
Tråde: 43
Givet Likes: 1
•