et rolex ur der 99,9 ægte
kan kun sige at han er en spasser
Svar
En kopi kan da aldrig blive 99 % ægte. Er et ur 99 % ægte Rolex vil jeg mene at alt er ok pånær et led i lænken, glasset eller en enkelt sekundær del i værket. Uret på DBA er 100 % kopi...end of story Icon_rolleyes

Troede i øvrigt ikke man måtte sælge kopier der?

/Mads
Svar
Troede i øvrigt ikke man måtte sælge kopier der?

/Mads[/quote]

Det må man ikke - hvis man læser retningslinierne så er det tydeligt beskrevet der.
Men jeg ville eksempelvis ikke turde at købe en Canada Goose jakke på DBA. (med den tilføjelse - en dansk kvittering vil være en sikkerhed)

Regards
Morten
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Troede i øvrigt ikke man måtte sælge kopier der?

/Mads

Det må man heller ikke! Sidste år brugte jeg meget ting på først at gøre sælgeren opmærksom på dette og hjalp det ikke, så mailede jeg annoncen til kundesupport - og så blev den fjernet.
Jeg blev tilbud div. annonce ting gratis for at hjælpe DBA, men det ville jeg ikke, jeg ville bare have at de skulle følge deres egne retningslinier. Jeg kom med i en gruppe hvor vi fik mailet foto og beskrivelser før uret kom på DBA.
Jeg valgte at droppe ud fordi det tog AL for meget tid.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
HG Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Troede i øvrigt ikke man måtte sælge kopier der?

/Mads

Det må man heller ikke! Sidste år brugte jeg meget ting på først at gøre sælgeren opmærksom på dette og hjalp det ikke, så mailede jeg annoncen til kundesupport - og så blev den fjernet.
Jeg blev tilbud div. annonce ting gratis for at hjælpe DBA, men det ville jeg ikke, jeg ville bare have at de skulle følge deres egne retningslinier. Jeg kom med i en gruppe hvor vi fik mailet foto og beskrivelser før uret kom på DBA.
Jeg valgte at droppe ud fordi det tog AL for meget tid.

Ha ha ja vil man arbejde "gratis" er der arbejde nok Icon_e_wink Det er netop et problem at hvis man vil opretholde en høj seriøsitet kræver det meget kontrol samt ekspertviden. Men kan lauritz.com ikke klare denne opgave kan jeg da godt forstå dba heller ikke kan. Trods alt nogen flrer annoncer og de har kun billeder og folks egne beskrivelser at domme ud fra.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)