Ny AP
Safari sidder på min arm nu fed klokke
Svar
Hvad mener du når du sammenligner AP med Hublot (som jeg kan se du også har) ? Eller er det to meget forskellige ure?
Svar
Så er det man sidder og overvejer at sælge en håndfuld af de gamle ure for at få råd til sådan en frækkert! Hold kæft hvor er det flot...

- lidt misundelig... NEJ meget misundelig.

Tillykke!

Tom
Svar
ja hvad skal jeg sige
det er 2 meget forskellige ure. de er fede på hver der ders måde
de er begge 2 meget rå at se på. Hublot er mere skarp i kanten
hvor AP er mere blød.
de sidder lige godt på mit håndled
lige til sidst jeg har solgt mit BB til fordel AP så der kommer nyt foto Icon_e_biggrin

ET Skrev:Hvad mener du når du sammenligner AP med Hublot (som jeg kan se du også har) ? Eller er det to meget forskellige ure?
Svar
Hej

Et superfedt ur og tillykke med den, Icon_e_biggrin grunden til datoen sidder så langt nede er fordi det er en lagkage chronograph, altså et almindeligt automatikværk med et chronograph modul ovenpå, vil man have datoen i normal højde skal man vælge den normale Royal Oak chronograph, som er knap så stor men mere lækker, med integreret chronograph, men knap så populær grundet at den er mindre.

MVH Peter
Svar
her er et par foto
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
ahhh billederne med træbordpladen passer rigtig godt til skive og rem - også fint lys at tage billeder i! Tillykke med kassen - hvordan passer størrelsen?
Svar
takker
det er lidt mindre ind det Hublot BB
med det er super lækkert
Svar
Tilykke med klokken .....jeg synes jo den er flot Icon_e_wink
Vil meget geerne se et billed når du prøver den anden rem.

Den virker heller ikke så stor når den først er på armen. Lige da jeg tog Rolexen af og APèn på virkede det voldsomt.

ET
Svar
regner med at den rem kommer i den her uge Icon_e_biggrin
lige så snart den er på kommer der foto
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)