Billed konkurrence
Nu når vi skriver så meget om Divers, er det på sin plads at lave en ny fotokonkurrence.

Motivet skal være dykkerure i eller ved deres rette element..... Altså vand Icon_e_biggrin Gerne så naturligt som muligt (ikke for meget photoshop)

Præmien bliver et eller andet som jeg kan finde i vores sortiment på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.midtdata.dk">www.midtdata.dk</a><!-- w -->

Eller nok nærmere noget som IKKE er i vores sortiment længere.

Tror det bliver denne,

İmage
(uden Cola)
İmage
(uden bærbar PC)

Konkurrencen kører i 14 dage eller indtil vi har mindst 10 billeder at stemme på!
Svar
Diver ved vand - bob bob, den cola-luner er praktisk taget på vej til far her ka' jeg mærke Icon_e_wink

İmage
Svar
Og - for så liiiige at cementere sejren (jojo jeg er gået helt over gevind) bringe jeg dette snapshot fra afterpartyet:

İmage
Svar
Sogge, du har s.. humor......

Jeg skal lige have en vandkamp med min datter, så får jeg taget lidt billeder......
Svar
Lidt dårlig kvalitet men som man siger; "the more, the merrier!"

İmage
Svar
Sea-Dweller på lavt vand...

İmage
İmage
İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Har du photoshoppet den nederste, eller er det simpelt hen spejl der får skive og bund ens - super synes jeg - skulle måske skæres lidt tættere, men FLOT

(PS apropos vand - jeg har været i Kattegat i dag, man kan svømme i lang tid uden det bliver for koldt - herligt og overraskende)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Klaus,

Hvis det nederste billede er "ægte" stemmer jeg på det!

Under alle omstændigheder presser et ?'mål sig på: Hvad er temperaturen i poolen p.t. ?

Icon_e_wink
Svar
Tak..der er ingen fup her kun "the real deal". Poolen ligger ved Gardasøen og billedet er taget sidste sommer.
Ungerne har både været i Furesøen og Storebælt de sidste par dage. Det må godt nok være koldt.

Lidt uden for emnet: Her er så poolen...der er nok 15-20 grader pt. Icon_e_biggrin
İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Ahhhh - det er smukt det der !! Var selv ved Gardasøen forrige år - det er jo ikke det grimmeste sted på kloden:

İmage

Nå - nu er jeg da røget HELT off-topic - sorry!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)