Endelig Vintage
Så ankom 2 Vintage ure,

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Sikkert ikke noget særligt..... Men de virker.....
Svar
Jeg syntes at det ser godt ud, hvor stor det det?

/Henrik
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Det er 2 forskellige og de måler 33mm og 36mm.
Svar
Det er et par rigtig fine 50'er ure Icon_e_biggrin

Føles det ikke godt med noget vintage til samlingen?

Join the dark side.... we have cookies.... Icon_cool

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Lækkert at se lidt "vintage guf" fra din side Tukjær!! Icon_cool
Svar
Sjovt og vintage inkl. en russer som ikke er så dum heller. Nu skal du så til at holde fast, det kan blive en ordentlig karruseltur med mange muligheder. Lad være med at tro at er godt fordi det er gammelt.

Se godt på ex Eterna som ofte er ritigt godt i vintage, eller meget andet, men en god indgang har du nu
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Sjovt og vintage inkl. en russer som ikke er så dum heller. Nu skal du så til at holde fast, det kan blive en ordentlig karruseltur med mange muligheder. Lad være med at tro at er godt fordi det er gammelt.

Se godt på ex Eterna som ofte er ritigt godt i vintage, eller meget andet, men en god indgang har du nu
vh

Tror ikke jeg vil bruge over 250 kr. pr. ur, så det bliver nok ikke til de store fund lige nu, men sjovt at have disse gamle ure at vise op imod de store nye.....
Svar
For 250 kan du få meget på kræmmermarkeder. Ikke de store gamle kendte mærker, men man kan stadig finde fine gamle ure for 50 kr. og opefter. Det sjove er jo jagten - for en eller anden dag man da finde et sjældent Omega i kassen med gamle ure til en 20'er Icon_e_smile

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Så kom de endelig..
troede ellers kun du var til Divers.
Men tillykke med urene....!
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Tillykke med urene Claus, til de priser du nævner kan det vel ikke gå helt galt Icon_e_biggrin

Thomas
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)