Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
MRJohnson Skrev:Tukjær Skrev:Utroligt flot. Har selv overvejet det.
Tror ikke du finder det billigere end kr. 13000.
Ellers kik efter et Maurice Lacroix Pontos Chronograf, normalpris kr. 12000. Kan købes til omkring 9000-10000 kr. på diverse hjemmesider, brugt omkring 6000-7000 kr.
Nu har jeg jo fundet det til 9776,- DKK - så nu må vi se....
Ja uden moms og told - det kommer der på, sikkert også i England!
Men selv med en slutpris på 13000 Dkr. er der da helt sikkert noget at spare i forhold til en Velj. pris i Danske butikker på ca. 18500,00
/Henrik
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Det her er en seriøs urside der ikke arbejder med svindel af nogen art, så husk altid at indfortolde dine varer fra et ikke EU Land, for det bliver cirka dobbelt så dyrt hvis du glemmer det og bliver snuppet, men hvis du kan købe et originalt ur til under 10000 kroner plus told og moms 3000 kroner har du stadigvæk sparet cirka 5000 kroner, men glem ikke at der er mange fuskere i USA, så køb hellere i EU.
MVH Peter
•
Svar: 9
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
peter Skrev:Hej
Det her er en seriøs urside der ikke arbejder med svindel af nogen art, så husk altid at indfortolde dine varer fra et ikke EU Land, for det bliver cirka dobbelt så dyrt hvis du glemmer det og bliver snuppet, men hvis du kan købe et originalt ur til under 10000 kroner plus told og moms 3000 kroner har du stadigvæk sparet cirka 5000 kroner, men glem ikke at der er mange fuskere i USA, så køb hellere i EU.
MVH Peter
Nej - det opfordrer jeg skam heller ikke til. Og er da også klar over at der allerede er meget sparet - men mine overvejelser går pt. på om man selv skulle rejse over og købe uret. Det er jo lige før at besparelsen kan financiere en weekend tur 
Men hvorfor skriver du at der er mange fuskere i USA? Der er vel ikke flere end så mange andre steder? F.eks. lader de lidt større sider som prestigetime.com og denne watchclick.com da til at være ganske hæderlige og der er tonsvis at anmeldelser af dem på div. udenlandske fora. Men du mener måske at jeg stadig bør have betænkligheder ved at købe ved en af ovennævnte forhandlere?
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Hvad med en lettere brugt Omega Speedmaster 3570.5000 "Moon Watch"???
Vedr. Told&Moms, så synes jeg at enhver skal gøre det op med sig selv - jeg vil ikke gøre mig til dommer over den slags - ligesom dem der kører for stærk på motorvejen - eller "hjælper" venner og bekendte!
Personligt synes jeg at systemet er lidt underligt - f.eks. skal der betales moms af et BRUGT ur som købes af en PRIVATMAND i et land udenfor EU, men MOMS betyder MerOMsætningSafgift - hvor er det lige den meromsætning kommer ind??
Og de samme politikere der kræver denne moms protestere mod at Kina el. Brasilien har told på tøj eller sko !?!?!? Jeg forstår ingen ting!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
JohnFyn Skrev:Hvad med en lettere brugt Omega Speedmaster 3570.5000 "Moon Watch"???
Vedr. Told&Moms, så synes jeg at enhver skal gøre det op med sig selv - jeg vil ikke gøre mig til dommer over den slags - ligesom dem der kører for stærk på motorvejen - eller "hjælper" venner og bekendte!
Personligt synes jeg at systemet er lidt underligt - f.eks. skal der betales moms af et BRUGT ur som købes af en PRIVATMAND i et land udenfor EU, men MOMS betyder MerOMsætningSafgift - hvor er det lige den meromsætning kommer ind??
Og de samme politikere der kræver denne moms protestere mod at Kina el. Brasilien har told på tøj eller sko !?!?!? Jeg forstår ingen ting!
Har haft kigget meget på de forskellige Omega Chronografer og prøvet et par forskellige, bl.a. 3570.5000'eren - men det er altså ikke lige mig, selvom det uden tvivl er et både flot og lækkert ur. Er stadig blot en ung knøs, så det gør ikke noget at der er lidt mere spræl over det..
Mht. told osv. synes jeg egentligt ikke diskussionen er relevant - som udgangspunkt skal der jo betales moms af varer købt udenfor EU og så er den jo reelt ikke længere. Og efter at have læst lidt hos UK Customs kan jeg forstå at forholdene for moms er stortset det samme i UK, selvom taksten er lavere her end i DK - så den vej rundt er der også lidt at spare. (Mit bud er dog at der kommer en hel del flere pakker fra US til UK dagligt end der gør til DK)
EDIT: Tager et smut i Harrods og prøver ure i vildskab i eftermiddag - og så bliver den endelige beslutning (forhåbentligt) taget...
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
MRJohnson Skrev:Mht. told osv. synes jeg egentligt ikke diskussionen er relevant - som udgangspunkt skal der jo betales moms af varer købt udenfor EU og så er den jo reelt ikke længere. Og efter at have læst lidt hos UK Customs kan jeg forstå at forholdene for moms er stortset det samme i UK, selvom taksten er lavere her end i DK - så den vej rundt er der også lidt at spare. (Mit bud er dog at der kommer en hel del flere pakker fra US til UK dagligt end der gør til DK)
Helt enig - man kan jo også mene at topskat er uretfærdig eller grænsen for bundskat for lav og madmoms og hvad ved jeg.
Det er faktisk sådan at skatter og moms - retfædige eller ej - dækker vore hospitaler, veje, undervisning og kolosalt meget andet, og de som snyder sig fra det, snyder alle de som ikke snyder - så lov følge helt enkelt - ligesom jeg har respekt for at Jan K som ejer af forummet og moderators holder på at der ikke må anbefales måder at snyde på (hvad der heller ikke er blevet her):)
Nåh - Jeg synes Tag modellen her er en af de flotteste Tag modeller, og selv om Tag ikke hos alle ranker lige højt - så ville jeg ikke være bange for netop den model.
vh
•
Men ville I være betænkelige ved at købe fra et amerikansk website som I ikke havde kendskab til?
(Tænker her primært på watchclick.com da jeg kan læse mig til at der er flere herinde som før har handlet med bl.a. prestigetime.com)
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Jeg ville nok gerne se lidt feedback fra andre kunder. Jeg har ikke selv været inde på siden, men er den stor, og er det betaling med kreditkort i secure form, så nej, jeg ville nok ikke være nervøs for det beløb - det kan man redde hjem igen hvis det er secure kreditkort
vh
•
hannover_dk Skrev:Jeg ville nok gerne se lidt feedback fra andre kunder. Jeg har ikke selv været inde på siden, men er den stor, og er det betaling med kreditkort i secure form, så nej, jeg ville nok ikke være nervøs for det beløb - det kan man redde hjem igen hvis det er secure kreditkort
vh
Mange tak for svar - men hvad er secure creditcard - og hvordan kan jeg se om de benytter sig af det...?
De reklamere med at de tager Visa, Mastercard, Discover og American og at de benytter VeriSign SSL Certificate - altså en certificering fra VeriSign. Kan det godkendes?
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
MRJohnson Skrev:Men ville I være betænkelige ved at købe fra et amerikansk website som I ikke havde kendskab til?
(Tænker her primært på watchclick.com da jeg kan læse mig til at der er flere herinde som før har handlet med bl.a. prestigetime.com)
Jeg har handlet mange gange med Prestigetime.com - altid super service og hurtig levering.
Jeg har altid betalt med bankoverførelse.
Så de har helt klart min anbefaling.
mvh
Henrik
•
|