Svar: 394
Tråde: 38
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
jacob jensen Skrev:kort og godt
den bliver du glad for
var rigtig glad for mit de 5 år jeg havde det
som sagt eneste fejl (krystal)
ellers havde den siddet i winderen endnu
endnu engang tillykke regn med at det bliver
starten på en (sund
)livslang interrese
kender selv alt til at sådan et omega kan skyde noget igang 
Hej Jakob
Nu siger du Krystal og er pludselig i tvivl. Skal indrømme at jeg er temmelig grøn hvad angår Omega. Men hvis det er safirglas skal det så stå på urkassen. Det du siger er at model 2254 kunne fås i krystalglas udgave også. Mit er fra 2003 og der er ingen ridser i glasset. Kan jeg være sikker på at det er safir ?

Troede egentlig ikke at Omega i den klasse lavede ure med krystalglas
Andre der kan svare
Omega Seamaster 2254.5000
Steinhart Ocean One
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Tillykke med uret, godt køb!
Jeg er meget sikker på at det er safirglas der er på det ur!
/Henrik
•
HG Skrev:Tillykke med uret, godt køb!
/Henrik
Jeg har lige fundet ud af det. Har fået alle certifikater, manual og pictogrammer med og der står at det er safirglas
Steinhart Ocean One
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
DSfirst Skrev:HG Skrev:Tillykke med uret, godt køb!
/Henrik
Jeg har lige fundet ud af det. Har fået alle certifikater, manual og pictogrammer med og der står at det er safirglas 
Jeg syntes at det er et meget fint køb du har gjort dig og især når ALT er med.. Og så er det en af de flotteste Seamastermodeller er der lavet i nyere tid.
/Henrik
•
HG Skrev:DSfirst Skrev:HG Skrev:Tillykke med uret, godt køb!
/Henrik
Jeg syntes at det er et meget fint køb du har gjort dig og især når ALT er med.. Og så er det en af de flotteste Seamastermodeller er der lavet i nyere tid.
/Henrik
Hej Henrik
Tak for dine ord. Jeg synes også jeg har gjort et usædvanligt godt køb. Har været meget heldig at få det til den pris. Tror også at det vil holde prisen ganske fornuftigt, men har absolut ingen planer om at sælge det. Det skal med i graven

. Det er absolut et ur man bliver mere og mere glad for. Det er flot og stilrent også sidder det perfekt på armen trods den relative høje vægt (regulært kram) Har hørt at den udgår denne model og erstattes af cal. 2500 Co-axial i anden udgave. Synes også at dette er langt federe end de øvrige seamaster.
Steinhart Ocean One
•